Razdvojena osebnost



Na trenutke se mi zdi, da sem razdvojena osebnost. Zadnje čase vedno bolj. Na eni strani sem učiteljica, na drugi strani mama. Šolarju in malčku. Načeloma, bom rekla, da se ti  vlogi lepo prepletata, tu pa tam treščita druga ob drugo, a brez kakršnihkoli kratkih stikov.

Zadnje čase, natančneje kakšen mesec, pa sem zmedena. Ljudje od mene pričakujejo, da bom obe vlogi opravljala 100% idealno. In zadeva se zaplete. Če želim biti 100% učiteljica, potem za moje otroke ostane bore malo časa. In sem zanič mama. Vsaj del dneva. Če želim biti 100% mama, moji učenci ne bi bili ravno zadovoljni. Ali pa morda oni še, straši zagotovo ne. Ampak to nekako vozim. Po ovinkih, verjetno tako kot vse druge mame, ne glede na poklic, status, izobrazbo. 

A čutim, da je prepletanja vlog vse manj. 

Po eni strani sem učiteljica, 

ki se resnično trudim, da "moji" otroci dobijo vse najboljše, kar jim lahko dam. 

Trudim se, da jim težke in manj težke snovi podam na karseda zabaven način. 

Trudim se, da sem staršem na voljo praktično cel dan, v urah bi lahko rekla da vsaj 17 ur. 

Trudim se, da starši dobijo vse potrebne informacije pravi čas. 

Trudim se. Res se. 

In potem ne dobim povratnih informacij. Ne dobim opravičila. Otroci zamujajo na Zoom (redko, a vendarle). Od mene se zahteva, da delam to, kar so nekoč zame delali sošolci /sošolke. Od mene se zahteva, da berem z učenci. Od mene se zahteva, da sem vljudna, prijazna. Od mene se zahteva marsikaj. 

In potem sem mama, ki

razlaga otroku snov, ki bi mu jo naj učiteljica v šoli. Če bi šola bila!!!

Sem mama, ki bi morala imeti dodatni računalnik, printer, skener za otroka. (Ja, na srečo imam vse to)

Sem mama, ki bi morala obvladati Zoome, Teamse, PDF-je, JPG... (Tudi to na srečo znam)

Sem mama, ki bi ob vsakem mailu šole morala skočiti pokonci in imeti čas samo zato in nič drugega.

Mama, ki bi naj otroka pripravljala na tekmovanja. 

Mama, ki bi naj z otrokom to in ono. 

Pa dobro, kaj učiteljica res ne ve, da šola ni moje vesolje???


Stvari v moje zapisu so zelo resnična dejstva o življenju mam in življenju učiteljic. 

Na mojo srečo so mi nekatere stvari (varstvo, znanje, tekmovanja, itd) prizanesene, a če kaj, mi ni prizaneseno dejstvo, da med mamami zelo težko podam svoje mnenje in med učiteljicami svoje, čeprav je slednje lažje, kajti vse učiteljice so načeloma mame, vse mame pa niso učiteljice. 

 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam