Nikoli ne veš

 1. september. Prvi šolski dan. Dan, na katerega se vedno pripravim tako, da mi bo fajn. Da nam bo fajn. Da si bomo ta dan zapomnili tako kot sem si jaz svojega. Vsaj tistega iz 1.razreda. Pa še kakšnega. In vedno imam v spominu, da so učitelji dali vse od sebe, da smo se počutili sprejete, da jim je mar za nas. Spomnim pa se tudi, da smo, vsaj ko smo dobili nove učitelje, bili bolj zadržani. 

Kar se tiče učiteljev je še danes tako. No, vsaj jaz skušam ta dan narediti poseben. Nekaj obveznosti je, temu se ne da izogniti. Nekaj informacij, ki morajo biti in verjetno naletijo na gluha ušesa. A nič za to. To je normalno. Bomo ponovili. Verjetno večkrat. 

Otroci pa so drugačni kot smo bili mi. 30, 35 let nazaj. Tudi to je normalno. Življenje je drugačno. Dostopnost do informacij lažja. Starši se z otroki pogovarjajo drugače. Šola ni več nek strah in trepet. In s tem se do neke mere strinjam. 

Ampak nikoli ne veš. Ne veš, kako bo. Kakšen bo ta dan. Bodo motivacije uspešne? Bodo tvoji heci še smešni? Je tvoja pojava zanimiva? Pristop ta pravi? Ni vsak odgovor pozitiven. Včasih ugotoviš, da ne gre. Da biti zabaven ni pravi način. Ali pa noben način ni pravi. Pa lahko delaš kar želiš. In takrat si vesel, da je vmes vikend. Da prespiš. Da razmisliš. Da ozavestiš. Se potolaziš. 

Počitnice so bile dolge. Bil je drugačen red. Drugačen pristop. Povsod. Tudi pri nas doma. Priti nazaj je šok. Počasi se bo šok izgubil v meglici, v jesenskem šelestenju listja. Takrat bo bolje. 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam