Od norcev do raziskovanja



Dan norcev je  danes. Dan, ko se lahko malo pohecamo. Priznam, da sem 1. aprila vedno malo pazljiva pri kakršnihkoli informacijah in tako lani nisem verjela, da je rodila sodelavka, dokler nisem slikice dobila. Načeloma kljub previdnosti vseeno nasedem. Danes načeloma še nisem ali pa še ne vem. Kakorkoli, nasede pa vedno večji sin. 
Ob jutranjih igrcah , ki so bile danes izjemoma zjutraj, vletim v sobo, 15 minut čez 9, češ kaj se gre, da imajo njegovi sošolci že 15 minut Zooma. 
Hjoooj, neprecenljiv izraz na obrazu. Ne vem, če se je že kdaj tako hitro odklopil od igrc kot danes. 
V planu sem imela nahecati tudi svoje učence, a če sem iskrena, nekako nisem dobila neke  ideje. Kaj jim naj rečem? 
Učenci, brez skrbi, ne boste doma samo 11 dni. (aaaa, groza)
Učenci, nič ne bo treba delati, imate počitnice. (res? Se lahko delam tako norca?)
Učenci, v torek se vidimo v šoli.
Mislim...ne vem, če razumete bistvo, ampak dejstvo je, da nekako zdaj ni čas za take hece. Če bi bili v šoli, bi si že kaj izmislila. Morda kakšno obvestilo za nočni pohod. 

Morda je za mojo neustvarjalnost v teh dneh kriva moja nenaspanost oziroma osredotočenost na raziskovalno nalogo, ki smo jo danes tudi oddali. Saj načeloma tudi blog danes ni bog ve kaj.  Moram priznati, da sem se prvič podala v mentorske vode pri raziskovanju in glede na situacijo in zelo oteženo raziskovanje je zadeva uspela. Vesela za sodelavko, ki je bila somentorica in hkrati tudi moja mentorica na novi poti. Vesela za učenki, ki jima je uspelo. Vesela za vse nas. Zdaj je na vrsti zagovor. Punci sta zame zmagovalki tako ali drugače. Neverjetno kaj zna današnja mladina. Ustvarjalni so 100/uro. Idej ogromno. Le omogočiti jim je treba, da dajo iz sebe kar znajo in kar bi radi pokazali. 

Moja ustvarjalna žilica gre počivat. Jutri je nov dan. Mednarodni dan otroške knjige. 



 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam