Barve tu in barve tam



Zadnje čase smo kar navajeni, da se vse vrti okoli nekih barvnih semaforjev. Naše življenje določajo semaforji. Saj ne, da vedno, ko z mojo črno strelo priletim do semaforja preklopi na rumeno, ampak pustimo zdaj te semaforje. Govorim o semaforjih, ki določajo delovanje, odprtje, zaprtje naše države. 
Se pa tudi moje počutje in delovna vnema očitno orientirata po nekem semaforju, samo jaz ne morem določiti po kakšnem. Bi rekla, da kar po vremenskem. Niham od zelene k rdeči. Zelene barve načeloma ne maram, ampak če se že igram semafor, pa mi manjka zelene. Zelo. Sem kot semafor sredi velikega križišča, v katerega je dolgo nazaj z veliko hitrostjo treščil kombi in noben ne opazi, da utripam oranžno že ves čas in da v bistvu niti ne stojim več pokončno.  
Ok, pustimo prispodobe. Pravih razlogov, da bloga nisem pisala že lep čas in da se počutim kot oranžna utripajoča luč, ki vsake toliko preklaplja na zeleno in še pogosteje na rdečo, je več. Vsekakor se mi je pa zdaj nabralo ogromno nekih obveznosti. Za nekatere od njih sem kriva sama, ker pač ne znam reči ne ali pa mi vsaka nova stvar predstavlja izziv, nekatere so pač obvezne in so se nabrale, ker nisem popolna in vsega ne delam sproti.  Potem so tu še osebne zadeve, o katerih zdaj ne bom, vsekakor pa enkrat blog namenim samo temu. Temu, da v življenje včasih dobiš nalogo. Nalogo, ki ti jo da tvoj otrok. Otrok, ki je tvoj učitelj. 
In ko učitelj dobi nalogo, je treba zagristi. Treba je nalogo narediti. Ni potrebno, da je popolno, a narejena mora biti. 

Blog je sprva nastal zaradi Korone, šole in otrok. Ja, ti moji učenci. Kar ne morem dojeti, da bo kmalu, v bistvu čez dobrih 10 tednov, konec šolskega leta. Korona in delo na daljavo sta poskrbela, da je bilo šolsko leto posebno. Marsikaj nam je odpadlo, marsikaj je bilo drugače. A dejstva, da bomo skupaj prišli na cilj, ne more spremeniti niti Korona. Uspelo nam bo. Ta 3.razred nam bo zagotovo ostal v spominu. Meni zagotovo. Ena izmed dogodivščin je zagotovo petkova. Imela sem rdečo majico. Hodim proti razredu, učenec pokuka pri vratih ven in se zadere sošolcem in sošolkam: Rdeči alarm, rdeči alarm. Tako, pa smo spet pri barvah. 
 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam