Novi izzivi - že jutri

 Že vnaprej se opravičujem, ker zna biti kaj napak. Pišem s telefonom.

Ne dolgo nazaj, sem kot študentka Pedagoške fakultete opravljala prakso na OŠ v Dupleku. Polna teorije sem se prestrašeno podala novim izzivom naproti. Imela sem super mentorico, tako odštekano, ampak ogromno me je naučila. In glej ga zlomka, njena vnukinja je bila lani moja učenka. Kar želim povedati je to, da očitno je od takrat minilo kar veliko let. 12? Lepi spomini me vežejo na tisto šolo. Predvsem spomini na to, da sem bila lepo sprejeta. Tako v zbornici kot v razredu. Priznam pa, da se obrazov otrok sploh več ne spomnim. 

Spomnim pa se obrazov otrok, ki so bili moji prvi "celoletni" učenci. Takrat učenci 5.razreda OŠ Pesnica, jaz pa volonterka. Lušten razred. 11 otrok. Padla sem v vodo, kajti hitro sem ostala brez mentorice za nekaj časa. A sem splavala. Mentorica je bila potem učiteljica mojemu sinu. V podaljšanem bivanju. Ta mentorica je na meni pustila velik pečat. Bila je srčna, a hkrati stroga. Bila je načelna, a hkrati popustljiva. Krasna kombinacija.

Bile so učiteljice, ki so in ki še vplivajo na moje življenje oziroma bolje rečeno na moje poučevanje. Rada srkam dobre ideje, rada sodelujem. Tudi kritike so načeloma dobrodosle, a seveda pač včasih zabolijo.


Jutri je pred menoj nova vloga na poti učiteljice. Od jutri bom jaz v vlogi mentorice. Zelo sem se razveselila te naloge, a bolj kot se bliža ta ponedeljek, večjo težo čutim tam nekje v želodcu. Rada bi bila jaz jaz. Brez pretvarjanja. Takšna kot sem v razredu. Rada bi, da so učenci takšni kot so. Z vsemi njihovimi vprašanji, neposlušnostjo, sodelovanjem, smehom, pačenjem. Načeloma je nekdo, ki je prišel tako daleč na faksu že odločen, da bo učitelj, a vseeno. Rada bi, da dekle, ki prihaja začuti, da je učiteljski poklic, kljub vsem podtikanjem in kritikam, nekaj najlepšega. Rada bi, da začuti energijo našega razreda. Rada bi, da bi nekoč rekla: imela sem eno mentorico, taka mala, skoraj manjša kot učenci, ampak taka fajna. Super je bilo delati z njo. Tako, sproščeno. Aja, pa full je navijala za Maribor. Vse kar je imela, je bilo vijol'čno. 🙈



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam