ne (z)morem biti tiho


 Resnično se sprašujem, če kdo od tistih tam zgoraj bere moj blog in je začel pogrešati moje pisanje? 

Dolgo sem bila tiho. Dolgo sem bila pozitivna. In prisežem, da se me pozitiva še vedno drži. In ja. Testiram se. Če treba vsak dan, samo, da sem v šoli. Briga me, če sem ovca. In ja. Cepljena sem. In ja, briga me, če sem poskusni zajček. Razen bolečin v rokah in rahle mrzlice 1 dan po cepljenju, mi ni bilo hudega. Morda še mi bo. Ne ubadam se s tem. V bistvu je tako, da mi terapija, ki jo dobim za svojo bolezen, bolj škodi kot mi to cepljenje. Nikogar ne prepričujem za ali proti. Vsak ima svoje telo in svojo glavo. Pa pustimo to. Ni danes dan za to temo. 

Danes oziroma jutri je dan, ko se država  ponovno zapira. Aja, ne država. Zapirajo se šole in vrtci kljub zatrjevanju, da bomo med zadnjimi. Kot učiteljica se mi že zdi, da otrokom iz tedna v teden lažem, ker je vedno nekaj novega. Ne razume. Čisto lepo smo se navadili na vse ukrepe, ki v šoli niso to kar pišejo eni. Vsaj na naši šoli ne in sem vesela, da ne. Ja, razkužujemo roke. Ja, imajo maske na hodnikih. Ja, tu pa tam smo tečni. ampak reeeees ni hudo. Res smo se že vsi privadili. In učenci niso bolni. V šolah ni okužb. Vsaj ne v taki meri, da bi morali vse šole zapreti. In vrtce!!! In salone. Frizerske salone, kjer je 1 testirana frizerka in 1 stranka. Moj mož dela v firmi, kjer ima vsak dan stik z ljudmi, vsaj recimo s 30, ki hodijo od hiše do hiše. Torej? Ne vem, morda sem te ure matematike špricala, pa ne razumem. 

Ni mi jasno kakšen lock down je to. Kako lahko pričakujejo, da bodo otroci doma, če starši nimajo varstva? Srečni so lahko tisti, ki delajo, ne da bodo zdaj zaradi nepremišljenih ukrepov doma. Presneto. Otrok ne more biti sam doma. Recimo da tam 10 let plus je lahko, ampak mlajši pa ne. Res ne! Pa še tisti 10 let plus ni ravno navdušen nad delom na daljavo in tem, da se bo zjutraj z veseljem vstal in navdušeno delal, kar mu učitelji naložijo. Takih je malo. Saj če pomislim, pa sem bila načeloma vestna učenka, bi tudi jaz spala tam do 10ih, v pižami do 12ih, pol zajtrk, potem pa mogoče kakšno delo. 

In prav hudo mi je, ko slišim zgodbe staršev pod stresom, ko ne upajo k delodajalcu. Ko se bojijo izgube službe. Presneto! Ljudje so v stiski. Odrasli so v stiski. Otroci prav tako. 

In če verjamete ali ne, tudi mi, učitelji smo v stiski, ko vse to spremljamo. Ja, boste rekli, da nič ne naredimo, da bi se uprli. Da smo prpe. Da nimamo jajc. Ne, res jih nimam. Imam pa srce, da otrokom v teh razmerah dam največ kar lahko. 


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam