že vonjam šolski zrak



V šolo gremo! V torek gremo v šolo. Učenci 1.triade z učitelji. Noro. Ta novica je včeraj zvečer prišla, vsaj zame, nepričakovano. Vedela sem ali pa bolje upala sem, da bomo šli v šolo februarja, ampak ne, gremo že v torek. Občutki so mešani. 

Vsekakor občutek veselja, ko bom spet videla moje učence, ko bom lahko v živo doživljala vse njihove odzive, vprašanja, zagate, pripovedovanja. Čeprav sem se v delu na daljavo našla in dobila ogromno novih znanj, veščin, se delo na daljavo ne more primerjati z delom v razredu. Sploh me več ne gane ta maska na obrazu. Jo bom že nosila. Je postala že tako vsakodnevna, da me ne moti. Bolj motijo moja očala, ki so zarošena vsakič, ko malo bolj debatiram in izdihujem, a bom že uredila. Baje je neka fora z lepilnim trakom. 

Občutke veselja in evforije pa seveda spremljajo tudi negativni občutki. Najprej v ponedeljek testiranje za učitelje. Tak malo hecen občutek okoli teh testov. Je obvezno, nisem se še testirala, ampak če se nekateri morajo že 3, 4 mesece redno, potem menda ne bom skup padla. Vse bok ok. Bodimo pozitivni. Pa ne na testu. Mislim, da si zdaj prvič želim, da sem na testu negativna. Potem tudi občutki strahu. Bom v šoli spet igrala policajko, bom morala pet otroke non stop opozarjati pri vhodu na te maske? Bom spet tečna s tem? 

Poleg vsega tega, moj tamali mulc gre po skoraj 3 mesecih spet v vrtec. Komaj se je oktobra prav navadil, da ne joka, da je sprejel vzgojiteljici, gre zdaj spet v nove boje. Verjamem, da bo tako kot zmeraj do zdaj potreboval nek svoj čas in bo stresno za vse nas, a tako pač je. Se tolažim, da pa kljub vsemu ga tam spet čaka topla beseda vzgojiteljic, družba sovrstnikov in poučne igre, ki jih zdaj velikokrat zaradi pomanjkanja časa ni bil deležen. 

Veliki mulc ostaja doma. Sam. Zgodba maja lani se ponavlja. Super mu je šlo in verjamem, da mu bo zdaj tudi. Je dokaj samostojen in to je še najmanj kar me skrbi. 

Kakorkoli, občutki gor ali dol. Grem nazaj v šolo. Že vonjam svojo učilnico. Že vidim tisti torek, ko bomo sedli na tla in si imeli toliko za povedati. Brez kamer, zvočnikov, ozadij, smeškotov. Sami mi in dobra volja. 
 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam