Vudu lutka

 Če obstaja tista fora z vudu lutko, te sem 100%, da je danes nekdo nekje fajn pikal v mojo. Že ob 4ih zjutraj je poskrbel, da se je moj tamali mulc zbudil in se odločil, da so avtomobilčki super dobra zamenjava za budilko. In po kakšnih 5 rundah hrumenja tega avtomobilčka, ko sem ga že skoraj zabrisala skozi okno, avto ne otroka, da ne bo panike, se je začela dreti naša mačka. Neodločna, kajti ni vedela ali je lačna ali bi samo šla na zrak. No, takrat je tisti, ki poseduje mojo lutko očitno zaspal, ker se je moj mož po 1 uri mučenja odločil, da se bo vstal in me odrešil muk. Blagor mojemu možu. In potem je dan potekal kar ok, nedelji primerno. Pospravili smo božično dekoracijo in kar naenkrat je dnevna soba spet velika in prostorna. Popoldan pa se je tisti z mojo vudu lutko spet zganil. Najprej je poskrbel, da tamali mulc ni zaspal čez dan, še huje, bil je nafilan z energijo kot tisti zajec iz reklame za baterije. No da mojih muk še ni konec, je piknil malo v mojo ustno votlino, da me je zabolel zob, ki me zdaj boli tako zelo, da sploh ne vem več kateri me boli. Najbolje, da se spravim spat. Nikoli ne veš če je ta moja oseba z vudu lutko ponočnjak, pa mi še kakšno zagode. 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam