vsak klic, nova zgodba

Uf, uf. Današnji dan je pa bil poln emocij. Od solz, smeha, jeze, žalosti. Še dobro, da imam ob sebi ljudi, ki me razumejo in še dobro, da obstajajo telefoni, ko pokličeš kolegico in se tolažiš s tem, da nisi sam v tem zosu. Da nisi edini čuft v tej paradižnikovi omaki. 
Danes je telefon kar trpel in ob vsakem novem klicu, je bilo v glavi polno novih idej. Saj ne vem, ali menjati številko ali dati telefon malo na stran. Samo kaj češ, ene smo pač tak malo zmešane, da ob vseh obveznostih iščemo še nove izzive. Če nam vse zastavljeno uspe, te smo tak zmagale. Ampak dejstvo je, da, govorim zase, me te zadeve izpopolnjujejo, dajejo smisel mojemu poklicu, hkrati pa tisti nek občutek, ko se po opravljeni nalogi potrepljam po rami in si rečem: Ej, Katja spet ti je uspelo. Ali pa ponosno točim solze, ko vidim učence, da jim je z mojim trudom nekaj uspelo. Ne s trudom staršev, s trudom učiteljice. 

Današnji blog je po opravljenih in zastavljenih nalogah čisto drugačen kot bi bil, če bi ga pisala dopoldan. Joj, joj, kako zelo sem bila dopoldan žalostna. Brez volje. Brez energije. Razočarana. Tudi preklinjala sem, O ja, tiste prave Štajerske. Mariborske. 
Ajaaaa, zdaj sem se spomnila ene današnje iskrice z Zoom ure. Učili smo se o zanikanju. 
Rada kuham. Jaz nena rada kuham. Čuj, jaz res nea rada kuham. 
Malo smo se narežali totemu našemu mariborskemu govoru, pol smo se pa odločli, da pe te vseeno bi blo fajn, da začnemo prav govorit. Pa smo prešaltali. Take drobne iskrice, lahko obrnejo dan na bolje. 


 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam