Testiranje





Pravijo. da kdor molči, 100 odgovori. Vse vredu in prav, ampak vedno molk ne prinese dobrih rezultatov. Zato sem se danes lotila teme, ki zadnje dni dviguje veliko prahu. 

TESTIRANJE.  Že sama beseda mi ni všeč. Pač testiranje, kakršnokoli že je, je stresno. Pa naj bo to testiranje za vstop v vrtec, test mat v OŠ, testiranje oziroma zdravniški pregled pred pričetkom nastopa službe, vozniškega izpita ali pa zabavno testiranje na dekliščini.

Veliko se piše in govori o testiranju in hitrih testih, ki čakajo učitelje v ponedeljek, pred ponovnim začetkom dela. Veliko težkih besed pade. Od tega veliko laži in natolcevanja.

Kakorkoli, moje skromno mnenje, ki ga niti približno ne vsiljujem nikomur in zato ne dovolim, da kdorkoli meni vsiljuje svojega, je, da je to testiranje najmanj kar lahko naredim. Pa po pravici, ne zato, da zaščitim učence, ampak se mi zdi bolj, da zaščitim sebe. Pa ne s testom, da ne bo pomote. Torej, učenec ima veliko več možnosti, da se okuži od sošolca, starša ali v trgovini, kot da ga okužim jaz. Več možnosti je, da mene kdo okuži. A tudi tukaj ne morem vedeti, če je to učenec, mož, poštarka ali trgovka. Torej. Kako s testom zaščitim sebe? Predvsem tako, da če, bog ne daj, pride do okužbe v razredu, imam neko potrdilo, da sem bila recimo temu odgovorna. Sicer glede na to, da sem lahko v ponedeljek negativna, že v torek pozitivna, je tu logika spet skregana.


Ker sem načeloma pozitivka, verjamem, da bodo kmalu bo uvedbi tega testiranja to tudi opustili. In verjamem, da se nobena juha ne poje tako vroča kot se skuha. Zato... 

Testiranje gor al dol, jaz bom že potrpela, če eni to trpijo redno. Marsikaj sem. Pa bom še to. V šolo grem v torek. Nasmejana in s ponedeljkovim negativnim testom. 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam