Šport in gibanje


Šport je bil vedno del mojega življenja, vedno sem se nekje našla, a nikoli zares, profesionalno. Morda zato, ker nikoli nisem bila vzgojena v pravem športnem duhu, morda zato, ker pri nobenem športu nisem vztrajala dovolj dolgo, vsekakor je pa k temu, da mi na nekaterih področjih ni uspevalo, pripomogla tudi moja bolezen. Epilepsija. Ne bom pisala o epilepsiji, vsaj danes ne, a moram poudariti, da 27 let nazaj, ko so odkrili, da ima to bolezen, je bilo vse drugače kot je sedaj. Kar naenkrat mi je bilo vse prepovedano. Vse to kar sem rada počela, je ogrožalo moje zdravje. 
No, pa se vrnimo k športu. Torej, našim otrokom, je sedaj na nek način odvzeto, prepovedano tudi to. Otroci nimajo treningov, vsaj v večini ne, otroci nimajo trenerjev, nimajo motivatorjev. Kajti roko na srce, biti športnik, profesionalen ali pa zgolj rekreativni ali pa pri otrocih zgolj tisti en šport, da ga pač trenirajo, ni lahko. 
Pride dan, ko se ti ne da na trening. Pride dan, ko veš, da tvojega najboljšega prijatelja ne bo na trening. Pride dan, ko se počutiš kot kup nesreče. 
Takrat imajo za te otroke veliko vlogo učitelji, trenerji. Zdaj tega ni. Starši so/smo pri motivaciji le tega zdaj v precepu.  Kaj zdaj? Ga zmotivirati in gremo skupaj športat, ker sam pač ne bo ali pa ga pustiti, ker zdaj mi pa res ni?
Zakaj danes pišem o tem? Ker berem in slišim, da so nekatere naloge s strani šole, pa res bedne. Ker silimo otroke, da skačejo po eni nogi. Ker jih silimo, da za dobro jutro telovadijo. Ker zahtevamo, da gredo na sprehod. 
Ampak v teh trenutkih, ko so otroci večinoma dneva doma, v sedečem položaju, za računalnikom, je to še toliko bolj pomembno. Pomembno, da tudi učitelji, tudi takšni ne športni tipi, stopimo iz svoje cone udobja in učence spodbudimo. Sama jim dajem izzive. Smešne. A kljub temu športne. Ampak ni mi dovolj, da izziv najdem na spletu, prilepim link in je to to. Če bi to bilo dovolj, bi bila jaz že zdavnaj tista izklesana gospodična, ki mi obljublja, da bom v 60 dneh shujšala in dobila mišice. Pa ni dovolj. Tam en 4. dan, mi je ta gospodična že tečna, ker ona izgleda fenomenalno, jaz pa ne vidim nekih sprememb, razen boleče riti in nog, ki me vodijo do hladilnika. Malo, ampak res čisto malo pretiravam, ampak čakaj, če bi pa recimo kolektiv vsako jutro skupaj telovadil na daljavo, bi pa to delala vsak dan. Zagotovo. In enako je z učenci. Če se učiteljica posname, jim zastavi izziv, ji morda 1., 2., 3. ali 10. ne uspe, potem je pa to že bolj zanimivo in kar kliče po tem, da premagamo učiteljico. 
Zato, ja, gibanje in šport sta za naše otroke pomembna. Za njihov zdrav razvoj, za motivacijo za nadaljnje delo, za to, da se ne polenijo, da živijo. Da živijo situaciji primerno. 


 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam