Sobota, ko si privoščiš


Sobotno jutro. Sonček. Kavica. Kot mali otrok sem se veselila današnjega dne. Že sredi tedna smo se doma dogovorili, da se gremo sankat. Kot sem že pisala, nisem ravno neka velika ljubiteljica snega, niti nisem ljubiteljica neke gužve na sankališčih, ampak ko imaš enkrat otroke, ko si bolj kot ne zaprt v hiši že 2 meseca, ti je vseeno za sneg, za gužvo (ok, tu priznam, da mi je ena ptička namignila, kam moram iti). 
Po zajtrku je sledilo oblačenje in pakiranje in kaj vse rabimo in o joj, kje so rokavice in pa kje imamo ključe, pa joj denarnica. Skratka, tako kot je to pri nas že stalnica, je odhod od doma vedno ena misija, katere uvod je veselje in navdušenje, jedro predstavlja vedno bolj glasno govorjenje in teženje, zaključek pa udobna namestitev v avtu. 
Na Pohorje so se danes vile kolone avtomobilov. Priznam, da pozimi nisem obiskovalka Pohorja, tako da ne vem, kako to izgleda običajno, ampak parkirišče nabito polno. Kar je seveda presenetljivo, ker je smučarija trenutno v Sloveniji prepovedana. Sama sicer ne smučam, ampak sočustvujem z vsemi, ki obožujete ta šport in vam je odvzeta pravica do tega. 
Torej sledila sem navodilom moje ptičice in resnično smo se sankali, skirojali ( saj ne vem kako se reče dejavnosti, kjer se voziš s snežnim skirojem), zabavali skoraj sami. Vso smučišče samo naše. Luštno je bilo. Mama je poskrbela še za kuhančka, pridružili so se nam še sosedi, srečala sem sodelavko in dan je bil popoln. Resnično ne pomnim kdaj sem nazadnje tako uživala na totem našem bregu. 

Glede na množično število ljudi, ki so dan preživeli nekako podobno kot mi, sem vesela, da smo si po vseh teh mesecih privoščili en dan, ko smo dejansko pozabili na Korono, maske, omejitve, prepovedi. A kljub temu odgovorno in predvsem pomembno, v naravi!!!

 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam