Ritem srca



Ni je plače, ni je naziva, ni pohvale, kot je ura, ki jo imaš z učenci in cvetiš. Ja, ta ura bi bila v šoli še pristnejša, še lepša, a to danes... Balzam za dušo in srce. Moji učenci so danes pobožali moje srce, ponovno so mi dali občutek, tisti lepi, učiteljski občutek, da veš, da si izbral pravi poklic. In kaj so naredili? Kako so to naredili? Nič posebnega, ampak bili so otroci. Bili so nasmejani. Bili so zgovorni. Bili so vse kontra temu, kar berem v medijih. Niso bili zamorjeni, niso bili asocialni. 

In kako zelo me je presenetila njihova skromnost. Za začetek smo se pogovarjali o željah za novo leto. Res, da sem jim rekla naj povedo 1 željo, ki je ne morejo prijeti v roko, a 8 letniki so presenetili bolj kot bi si upala želeti. Ne morem, da želja ne bi omenila, ker so tako zelo srčne, seveda primerne času v katerem živimo, zato toliko bolj boleče, zato toliko bolj goreče. 

1. Želijo si v šolo. 

2. Želijo spet trenirati.

3. Želijo se družiti. 

4. Želijo, da bi bili vsi zdravi.

5. Želijo, da ne bi bilo potresov.

6. Želijo spet videti babico, dedka. 

7. Želijo, da bi vsi bili srečni.

8. Želijo na potovanja, izlete.

9. Želijo si razumevanja in strpnosti. 

10. Želijo spet na obiske. 

11. (Učiteljica sem si zaželela ponovne gneče na šolskem hodniku.)


Po vseh teh željah, ko sem se vmes dejansko komaj zadrževala, ko sem bila tako zelo ponosna na njih, je eden izmed učencev povedal, da je dobil od Božička slušalke. Padla je ideja, da vsi povedo, kaj jim je Božiček prinesel. Priznam, teh tem se ponavadi zelo izogibam, kajti ne dobijo vsi velikih, dragih daril. A preden bi sploh lahko to idejo omilila, so že nosili darila k ekranu. In šok dragi moji! Šok. Otroci so še vedno otroci. Otroci se še vedno radi igrajo. Otroci imajo še vedno radi igrače!!! Ne playstation, ne raznorazne elektronske naprave, ne telefoni, otroci so mi kazali Lego kocke, puzzle, dnevnike (dnevnike!!!), punčke, plastične pištole, majice, drese, rokavice!!! Bravo Božiček in bravo otroci! Seveda je tudi učiteljica morala povedati kaj je prinesel Božiček. Parno metlo za umivanje tal. Koliko smeha. Prav prisrčni so bili. 


Danes, ko pišem ta blog, sem tako zelo ponosna na teh 20 otrok 3.c razreda, na njihove starše, da ne znam niti opisati. Moje srce spet bije v tistem pravem ritmu. V ritmu, ki ga poznamo samo učitelji in učiteljice. 

 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam