Prepletanje šole z dnevom

Moj vsak dan je dolg približno 17 ur. Večino tega časa posvetim trenutno šoli. Moji. V sinovo, se za spremembo od spomladanskega dela, ne vtikujem, vsaj tako podrobno in natančno ne. Priznam, nimam nekega pregleda nad njegovim delom, razen pri par stvareh, kjer potrebuje mojo asistenco ali kakšno idejo, pa tudi kakšno pomoč tu pa tam. Razlago redko. Zdaj imajo to bolj urejeno kot so imeli spomladi. Pa gospod mulc je ugotovil, da je pač treba dela. Tako ali drugače. Vsekakor vem, da za delo ni notranje motiviran, ampak naredi pa. Zadnje čase se je nekako našel tudi v pisanju pesmi. Se že kažejo znaki moje vzgoje. 

Malo me zanaša s tematiko. Torej, kar sem želela napisati je to, da je življenje doma, veliko bolj povezano s šolo kot bi bilo v normalnih okoliščinah. In ko mine teh 17 ur. Joj, ne... Vsekakor ne delam 17 ur za šolo, da ne bo kdo narobe razumel. Dejstvo pa je, da se tudi ostale dejavnosti doma prepletajo s šolo. Med rezanjem čebule, dobim kakšen mail staršev in če ne odgovorim takoj, pozabim kasneje. Med sprehodom, ja, vsak dan si ga privoščim, spet mail. Tokrat sodelavka. Ali ravnateljica. Pa potem ko se končno uspem malo namestiti na kavč ali spiti kavico, odprem fb... Pufff, ideja. Spet nekaj novega. In akcija. To je treba narediti. In pride sin, pokaže kaj so počeli. Pufff. Kak dobro. Moram preizkusiti. In to vse tako do večera, ko se en dan preveša že v drugega, jaz pa ugotovim, da bi potrebovala še 2 uri. Ne gre. Dneva ne gre podaljšati. Pa potrebno je napisati blog. Priznam, danes sem ga nameravala izpustiti. Ampak ne da mi miru. Rada naredim kar si zadam.

In zdaj sem si zadala, da bom še zaigrala 2 noči sobi v igrci. 10 minut. Ok... 20. Ja, vem. Otročje. Brezveze. Utrujena pa bo igrala igrce. Ampak ja. To mi je sprostitev. Včasih sem brala komentarje na fb, a so moje saje postajale neznosne. Zdaj vsaj sanjam kako zlagam dragulje v vrsto.


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam