petek, kot si ga lahko le naslikaš


Tisti moji zvesti bralci ste verjetno opazili, da včeraj nisem pisala bloga za kar se opravičujem, a saj veste, bil je petek. Pravijo, petek dan za metek. O, ja, res je bil fajn večer. Vse skupaj se je začelo okoli 21. ure, ko sem se začela oblačiti, urejati za petkov izhod v lajf. Komaj sem čakala ta dan. Otroka pri babici, midva z možem pa sama. na luštno. Najprej na eno super dobro večerjo, kar je pri nama kar pizza, potem pa v klub. Glasba, ples, dobra družba. O Koroni ne duha in sluha. Kaj je to? Nobenih skrbi, povezanih s službo. Nobenih omejitev. Spiva lahko do 11.ure, ko se je pač treba vstati, da greva k mami na kosilo. 
Zdaj se verjetno že sprašujete, če mi je kak cigl padel na glavo ali pa sem na zaledeneli potki ob hiši telebnila in se vsekala v glavo. V bistvu ne vem, je pa zanimivo pisati o petku, o takšnem, ki ga že dolgo ni bilo. 
V resnici pa je bilo nekako tako. Res se je začelo nekje ob 21.uri, ko naš tamali nadobudnež ponavadi že 1 uro spi, ta veliki pa ob taki uri gre spat. Ok, z velikim sva včeraj sklenila pakt, da je lahko še pol ure dlje pokonci, ampak ne vem pa, kdo je tamalemu dal dovoljenje, da ob 21.30 pride iz sobe v dnevno na kavč in veselo zlaga avtomobilčke ter si prepeva?? Pa ok, sav z možem rekla, dobro, naj mu bo. Danes bo spal z nama. Gremo v spalnico in gospod je do 23.30 rogovilil in razglabljal. Zadeva bi bila sicer čisto sprejemljiva za nek petek, če bi seveda lahko zjutraj spali. Ampak ne. Dajmo se zbudit ob 6.45. Akcija. Jaz res ne vem kaj ta otrok je in od kje mu energija, samo jaz bi tudi malo tega. 
Vsaj malo tiste njegove jutranje energije. Ko se vstane in gasa novim dogodivščinam naproti. No, jaz zjutraj potrebujem malo več časa, da pridem k sebi. Malo več. Kakšne 3 ure. Pol pa gre. Očitno je to naše dete pobralo gene obeh in jih zmešalo. Jaz sem nočni tip, torej bo tudi on, mož pa jutranji, torej bo tudi on. Lepo si je to skombiniral. 


 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam