(Ne) realen svet izpred ekrana


Ne vem, kako izgledam na drugi strani računalnika. Vem kako izgledam na tej.
Glede na to koliko sama sebe gledam zadnje leto, bom verjetno, ko bo vse to za nami, masko dala čez oči, ne čez usta in nos. Presneto, vsako svojo piko na obrazu že poznam, predvidevam, da so to pogruntali tudi mozolji, kajti nenormalno se širijo gor in dol po mojem obrazu in se samovšečno nastavljajo računalniški kameri. Pa od kje ste se zdaj vzeli no? Če vas ni bilo v puberteti, potem vas zdaj ne potrebujem. Pa niso samo mozolji težava. O, ne. Prhljaj. Sicer sva stara znanca, ampak nikoli do zdaj se ni tako spogledoval s to piko na mojem računalniku. Še ljubosumna bom. Ponavadi je svoje čare razkazoval na mojih temnih oblačilih, v kakšnem klubu, da se je ja vse vrtelo in svetilo okoli njega. Ne pa zdaj. Sredi dneva. Sredi ure!!! Glej ti njega. Ko se že lepo namestim, še zadnjič popravim to mojo čupo, ki zdaj ni ne dolga in ne kratka, torej je nekaj vmes, se prikaže. V vsej svoji veličini. 
Ko se mozoljem in prhljaju pridružijo še moja očala, je pa zadeva tako moreča in moteča, da bi najraje izklopila kamero. Mislim, res. Ni dovolj, da imam eno oko večje kot drugo in da se to full opazi. Ampak. a so lahko očala še kdaj bolj "fsrana", poflekana, umazana kot takrat. ko vklopim učence v uro in z velikim nasmehom buljim v ekran. O jej, ja nasmeh. Moji zobje še v življenju niso bili tako krivi in rumeni kot so sedaj. Da o dlesnih ne govorim. Bolj buljim v tisti ekran, bolj opažam, da so moje dlesni daleč od tega, da bi lahko postale miss dlesni. Dobro, nos je ok. vsaj nekaj. Saj če bi se s profila obračala v kamero, bi zadeva bila drugačna. 
Najbolj fino pri vsem tem je samo dejstvo, da so me učili, da zadeve ki jih vidiš na računalniku ali tv, načeloma niso najbolj realne. In takoj sem pomirjena. Kajti vem, da zdaj trenutno, ko to pišem, na mojem obrazu ni nobene napake, nobenega mozolja. Ničesar ne vidim. In prav zadovoljno lahko zaspim. Do jutri. Ko bo moj obraz spet na preizkušnji. 

 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam