Mali bojevniki



Pride tak dan, ko se zjočeš, malo pojamraš, izliješ svojo dušo in je lažje. Če imaš ob sebi še ljudi, ki te poslušajo, pa naj bo to sin, mož, mama, sodelavka, stara prijateljica ali dobra soseda, je vse lažje. Vsak od teh ljudi me razume na svoj način. Morda se vsak od njih pretvarja, da me razume, pa me v bistvu ne, kajti še sama sebe ne razumem najbolje včasih.  A kljub temu vsak od njih temnemu dnevu doda svojo barvo. Vsak od njih poskrbi, da se dokaj hitro spomnim, da svoje delo opravljam dobro in predvsem, da je v vsem mojem delu le kanček slabega in ogromno dobrega. Spomnijo me, da čeprav sem Mala šomoštra, sem veliki bojevnik. Veliko let sem čakala, da sem zaživela življenje, ki ga živim in ni vrag, da me bo bo iztirila majhna opazka. Opazka nekoga, ki je morda prav tako doživel siv dan in se je Mala šomoštra pojavila nekje na poti. 

Kakorkoli, danes se počutim prav bojevniško. Zmagovito. Z učenci, z mojim 3.c, je spet uspel en lep projekt. Moram reči, da nam je nagajala tehnika, da smo skoraj obupali, a uspelo je. Prešeren bi bil ponosen na nas. Predvsem na njih. Na te 8 ali 9 letnike, ki se nič hudega sluteč trudijo. Trudijo se z vso močjo. Nekateri verjetno z zadnjimi atomi moči. A se trudijo. Z veliko mero potrpežljivosti in strpnosti. V upanju, da gredo kmalu spet v šolo. Da se spet srečajo s sošolci, da bo računanje in igra spet ta prav in ne računalniška. Da bo dvigovanje rok spet dvigovanje rok in ne stiskanje gumba. Da bo tabla spet tabla, ki jo bo potrebno pobrisati po uri. Nenazadnje, da bo kreganje kreganje in ne pritisk gumba na mute. 

Ne upam napovedati kdaj to bo, samo želim si lahko, da kmalu. 
 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam