Lepo nam bo

Danes blog za spremembo iz postelje in telefona. Nisem še rekla zadnje besede kar se tiče pisanja, kajti dokler bodo nejasnosti glede Korone, tako dolgo bom pisala. Kdo ve, morda pa ne bo to nekoč samo 1 knjiga ampak zbirka knjig, ki bo ob članstvu v kakšen klub malo znižana. Pa še srečanje z avtorico bo urejeno. Ampak upam, da ne bom že stara, siva in še kakih 10 cm nižja kot sedaj.

Tam nekje maja, preden smo se vrnili nazaj v šolske klopi po 2 mesecih dela na daljavo, ko nismo vedeli kaj nas čaka, sem pisala o tem, da ni tako hudo kot sem si predstavljala in kot to predstavljajo mediji in posledično tako jemljejo starši. In danes sem, po sestanku z našo ravnateljico, ponovno pomirjena, kajti če kaj zna, zna pomiriti in razmišljati realno, srčno in človeško. 

Naši učenci ne gredo v zapor. Naši učenci ne bodo trpeli. Naši učenci ne bodo napsihirani. Trudili se bomo, da ne in tako bo. Morda je zdaj situacija za naše prvošolce res težja, ker se bodo s tem srečali prvič, ampak verjamem, da se bodo naše učiteljice maksimalno potrudile, da bodo dnevi v šoli, drugačni šoli, lepo, pestri, polni smeha. 

Moji učenci so bili danes drugačni. Ne znam opisati. Naš današnji Zoom je bil tako, s čustvi nabit. Ko vidiš 20 otrok, ki se tako iskreno razveselijo, ko jim poveš, da se v torek vidimo, neprecenljivo. Načeloma sem itak čustven tip človeka in znam jokati že pri reklamah, ampak ja, danes so se mi zarosile oči. 2 meseca sem bila z njimi v živo, sedaj skoraj 3 na daljavo. V teh 3 mesecih sem jih spoznala v drugi luči. Počutim se kot bi bila delček njih. Poznam njihov osebni prostor. Vem, da ima učenka v sobi hrčka, spet druga učenka je zdaj ponosna, ker je sestrica 4 dni že v vrtcu, en učenec bralne značke bere bratcu in sestrci, drugi učenec nikoli ne pospravi svoje postelje, tako naprej, tako naprej. Tega v šoli preprosto ne vidiš. Ne spuščaš se tako daleč. In zdaj, zdaj gremo v šolo. Veselim se. Res. Veselim se, da bo Mala Šomoštra spet stala pred tablo in opravljala svoje delo tako kot si ga je vedno želela. In bodo otroci nadobudni, vedoželjni, zdolgočaseni, veseli... Kakršnikoli že bodo, tam bodo. V tistem trenutku bom zaznala vse to. Lepo nam bo. Vem, da nam bo. 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam