Korak bližje morju


Danes se od mene verjetno pričakuje, da bom pisala o podaljšanju ukrepov, pa o vračanju oziroma bolje rečeno ne vračanju v šole. Ne, ne bom. Ne bom, ker se itak vse vrti okrog tega in ker ne želim popacati s tem še mojega bloga. Niti nisem na mestu, da bi sodila, obsojala. Imam svoje mnenje, ki ga moji bralci že tako ali tako poznate. 
Ne, danes bom malo sanjala. Sanje so dovoljene, ne? Danes sem se, verjetno zaradi vsega tega kar se dogaja, odločila, da rezerviram poletni dopust. Vem, vem, veliko prehitro, veliko prezgodaj je za kaj takega. In ja, glede na to, da še niti prav ne vem, če bom v šoli recimo 20. januarja, je seveda težko vedeti, kaj bo julija ali avgusta. Morje bo. Zagotovo. In slano bo tudi. In vroče bo. Sonček bo. Bodo počitnice in bo dopust. Kakšen bo in če sploh bo takšen kot ga imam najraje, se zdaj ne bom obremenjevala. 
Ne, raje bom pozitivna in čakala, do tistega datuma, 
ko bom spet vonjala tisti morski zrak, 
ko bom spet zadovoljno ležala nekje na plaži, ob vodi, se igrala s tamalim sinom 
ali pa si morda spet z velikim privoščila kakšno adrenalinsko vožnjo z vodnim skuterjem. Ko bom zvečer v družbi svojih najdražjih spila kakšen coctail ali preprosto hladno pivo ob partiji kart. 
Ko bom kot mali otrok skakala od stojnice do stojnice in iskala nek spominček zase.  
Ko bom jedla tiste vaflje z belo Nutello in mrvicami, prepričana, da pa to pa res ne redi. 
Ko bom telefon nafilala s 500 novimi slikami (na koncu leta pa ob izdelavi foto knjige ugotovila, da ni nekih pametnih slik z dopusta).
Ko bom opazovala brezskrbne ljudi na plaži, ki imajo mačka, pa drugi so zamorjeni, ker jim je vroče, tretji čisto mirni, na relax; 4. nenormalno navdušeni nad vsem okoli njih, 5. zaljubljeni, 6. skoraj ločeni, 7. naveličani, 8. polni novih idej, itd. Med katere spadam jaz? Verjetno vsak dan dopusta v katero od skupin. Sploh če me opazuje kdo, ki me ne pozna in me presoja po 1 dejanju ali besedi. Ja, nič, je pa luštno. 
Ko bo Korona pozabljena. 
Ko bo Korona samo še, tako kot vsako leto do zdaj, drago pivo. Priznam, nisem je še pila. Letos jo bom. Za foro. 
Ko bo 7 dni minilo tako hitro, da bom 5. dan jezna nase, da nisem rezervirala za 10 dni.  Saj ne, da je vsako leto ista zgodba. 
Ko bo vse tako kot je bilo. 

A do takrat je še 7 mesecev. 
7 mesecev sanjarjenja, upanja.
7 mesecev truda, izkušenj, izzivov. 








 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam