Jamranje paše



Skozi moje pisarjenje blogov in prej dnevnikov, se je pojavil dan, ko sem bila žalostna, jezna. Ko sem kričala od jeze. Velikokrat sem svojo jezo potlačila in je nisem mešala v blog. Nisem želela pri bralcih spodbuditi občutka, da se smilim sama sebi, da mi je težko. Ker načeloma mi ni. Ampak, danes za razliko, bom. Pa če je to zadnja stran, ki jo pišem. 
Velikokrat berem očitke, kako se učitelji ne zavedamo, da je otrokom padla motivacija. Kako ne vidimo, da otroci ne zmorejo več. Res? Res? Verjetno smo učitelji z nekega drugega planeta in nimamo doma otrok, da bi to opazili. Nimamo otrok, ki se jim ne da in jim je brezveze. Nimamo otrok, ki imajo težave. 
E, malo morgen. Imamo jih. In verjamete ali ne, nekateri si celo upamo imeti več otrok. Nekateri imamo doma otroke vseh možnih starosti. In verjemite ali ne, nekateri naši otroci prav tako delajo pouk na daljavo. Res! Prisežem. In verjemite ali ne, še bolj trpijo, ker smo mi doma in od njih zahtevamo mir! Mir v času naših ur. In od njih niti približno nočemo vprašanj v času naših ur. In si zamislite tudi to, da tudi naši otroci potrebujejo motivacijo? In ja, tudi naši otroci potrebujejo motivacijo tako zjutraj kot tudi kdaj ob 20.uri zvečer. 
Pa če zdaj vseeno malo obrnem to pisanje na hec. Mojemu otroku je motivacija, ko mu rečem, kaki burek je, da nečesa ne zna. Ni motivacija, to, kot je 20 "mojim" otrokom: Vem, da to znaš. Potrudi se. Bova skupaj. Makaki. Takih besed je moj otrok deležen zelo redko. Ja, hudo je. Res je. Ampak ne delam drame iz tega. Ne pišem učiteljici, da je ona kriva za to, da je moj otrok burek. Ker vem, da se maksimalno trudi, pa čeprav se ne strinjam vedno z njenimi nalogami. Niti približno. Ampak ona je učiteljica in ona vodi pouk. Dolžnost mojega otroka pa je, da ta pouk spremlja in opravlja naloge. Pika. Klicaj! Ni tu debate. Če bi zdaj bil na faksu, bi rekla, dečko dragi, ni ti potrebno študirati. Sam si se tako odločil. Ampak šment, hodiš v 5. razred in tak pač je. Nimaš izbire. 
Vem, vem, da nam je že vsem težko. Vem, da smo naveličani. Vem, da smo nestrpni. A znašanje krivde drug na drugega, no bo pripomoglo k sodelovanju. Žal. 
Kot sem napisala v 1. dnevnik. Pišem zato, da dam iz sebe. Ne zato, da bi kdorkoli sočustvoval z menoj. Jaz opravljam svoje delo. In imam pravico, da pojamram. Tako kot jo ima trgovka, ker pride kupec plačat izdelek za 39 centov s 50€; tako kot ima pravico pojamrati medicinska sestra, ker je ravnokar njen sveže oblečen pacient pobruhal oblačila in tako kot ima pravico jamrati kdorkoli izmed vas. Včasih pomaga. S pokončno glavo vv nov dan, pa bo. 
 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam