drugi prvi šolski dan


Današnja vrnitev v šolo, v moj 3.c, je bila veliko boljša kot sem pričakovala. Že zadnjič sem mojim učencem rekla, da bodo sedaj najstarejši na šoli in njihove očke so zasijale. S tem sem jim želela vliti malo ponosa, poguma, a niti približno nisem pričakovala, da bodo pokazali svojo odgovornost, ozaveščenost v taki meri kot so jo. 
Jutro je bilo polno nasmehov in prijaznih besed, tudi objemov, komolčkanja, ampak tisti pravi začetek pouka je bil malo čuden. Takšna hecna tišina, tistih 20 parov velikih oči, ki zrejo v mene in čakajo kaj bom rekla. Vsi na mizah pripravljene potrebščine, vsak pri svoji mizi. To je treba presekati. Po skoraj 3 mesecih to ne more biti tako. Ne sme biti. V svojem stilu sem začela: 
Tako, vsi tisti, ki še niste, vklopite kamere in za vraga izklopite te mikrofone. Gledali so me kot bi padla z Lune. In tišina. Jooooj, fora ni uspela. 
In nato en učenec reče: Učiteljica, vi nas samo hecate. 
No, končno!!! Ja, hecam vas bizgeci! 
Sledili so pogovori in moje ponazoritve tega kako so izgledali Zoomi in kako so izgledali oni na Zoomih. Od ležanja na mizi, vrtanja po nosu, tiščanju svinčnika v uho, pletenju kitk in še čem. Seveda so mi takoj vrnili, da sem si vedno, preden sem se prav vklopila v uro, popravljala frizuro. No, pa so me zasačili. 
Današnji pouk je bil res zelo lahkoten, na easy, pa vendar, če se ozrem nazaj, zelo produktiven. Zelo pozitivno naravnan. Niso nas omejevala pravila in predpisi. Tu pa tam je koga zaneslo pa je pozabil na masko, pa odhodi na stranišče so malo oteženi, kajti, ko pritisne enega, potem pritisne vse. 
Kakorkoli gledano, v šolo smo prišli z nekim kančkom strahu, domov smo šli nasmejani. 
Jutri naj strah ostane doma, smeh in zadovoljstvo pa nas naj vodi vse tja do 24.6. 

Mala Šomoštra še ni zaključile zgodbe.
S tem blogom se le poslavljam od rednega zapisovanja. Od vsakodnevnih zapisov.
Morda dnevnik postane tednik. 
Se beremo. 



 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam