Če bi bila mačka


Po dnevu, polnem emocij; dnevu, ki je obdan s strahom, jezo, veliko vprašanji in malo odgovori, opazujem našo mačko. Leži na kavču, s tačko čez glavo. Kot bi hotela povedati: Ljudje, vi ste vsekani. Ljudje, kaj vam tega treba. Vmes se pretegne, z enim očesom preveri, če sem še zraven nje, kajti resnično ne sme zamuditi trenutka, ko vstanem s kavča. Če zamudi, večerni priboljšek odpade. 
Včasih pride dan, ko bi rada bila mačka. Zagotovo bi bila kot mačka manj zahtevna kot sem sedaj. Večino dneva bi prespala, v vseh možnih kotičkih hiše, najraje v omari na črnih oblačilih, tam je tako prijetno toplo, pa še moje dlake se tako lepo svetijo, ko zapustim svoj kotiček. Ko bi moja lastnica opravljala delo na računalniku, bi se zlegnila na tipkovnico. Tako zanimive so tiste črke. Prav prijetne. Kot rahla masaža. Če bi lastnica želela mir pred menoj, bi se parkrat oglasila, glej ga zlomka, briketi so že v moji posodi. Ja nič, tako lepo dišijo. Tega pa res ne morem pustiti. Saj je že nekaj časa minilo od zadnjega obroka. V miru pojem svojo porcijo, se elegantno sprehodim po dnevni sobi, ko na mizi zagledam ostanke hrenovk najmlajšega člana družine. A, hrane pa ne bomo puščali. Mulc se igra, očitno ga ta hrenovka več ne zanima. Pa takoooo diši. Pa saj me nihče ne gleda. Samo to še in konec. Mmmmm, super. Prijetno s koristnim. 
Zelo dobro bi bilo, da se malo sprehodim. Saj ne dosti, malo. grem na zrak. Mijav, mijav. Pa dobro, kaj so v tej hiši vsi gluhi? Ok, ok, imam taktiko. Če vržem kaj na tla, vedno kdo pride. Pa dajmo tokrat to posodico s hrano za ribe. Hop, bum. Že slišim korake. Ok, ja, malo je jezna, nekaj mi govori o tem, da sem tečna. Da me ne bo not spustila. Mah, saj se vedno ponavlja. Zrak zunaj me šokira. Mrzlo je. Sneg. Te moje elegantne tačke ne marajo snega. Grem nazaj noter. Ja, kako? Presneto. Taktika številka 2. Grem na okno. S tačko parkrat pobožam okno, se 3x zaderem, 2x se premaknem z enega okna na drugega. Glej ti njo, še prej kot ponavadi. Očitno je delo zelo pomembno, če danes tako popušča. Ne bom je provocirala. Grem zalegnit. V omari sem že bila. Hm...po posteljo. Tam bo mir. Mi vsaj njihove tečnobe ne bo potrebno prenašati. 

To je to. Življenje je popolno. Če si mačka. 

 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam