120. zapis



15. 3. 2020 sem začela pisati Korona dnevnik. Kasneje blog. In današnji zapis je 120. po vrsti. Takrat sem zapisala, da bom pisala zase. Da mi bo lažje. Da bom dala iz sebe vse kar me mori, muči, razjeda. Takrat nisem niti približno pomislila na to, da bo ta moj dnevnik bralo tisoč ljudi. Rekord je 2800 in še nekaj zraven. Večinoma so to učiteljice, ki se v zapisih najdejo. Nekatere mi celo pišejo, da se jim zdi kot bi pisale one. Kot bi jim brala misli. A ne ne, ne smem zanemariti tudi vseh ostalih bralk in bralcev. Morda sem s temi svojim zapisi približala svoj poklic kateremu staršu. Morda kdo sedaj na naš poklic gleda drugače. Ampak ni to moj namen. Vsak si ustvari svoje mnenje. Načeloma se jamranju in negativizmu skušam izogibati in stvari obrniti na hec. Včasih mi uspeva, včasih pa se ob vsem delu izgubim, spozabim in malo pojamram. 
Zakaj še vztrajam po 120. delih? Katera od mojih kolegic bi rekla, kako se ti še da ali pa kaj te tebi je, da še to zvečer pišeš. Če se sliši še tako neverjetno, je to postalo del mojega življenja. Preden spakiram pod tuš in v posteljo, pišem dnevnik. Blog. In ko ga preberem, včasih tudi večkrat, šele vidim, kako dosti sem nek dan naredila, kako malo je potrebno, da so učenci srečni, kako malo je potrebno, da se človek ob zapisu zamisli in si reče: Mah, jutri je nov dan. Gremo naprej.

Nekoč bodo ti zapisi nekje v knjigi. Morda ne ravno knjigi, ki jo bo lahko kdo kupil, a sama si jo bom zagotovo dala natisniti. Za spomin. Za spomin na čase, ko smo delali od doma in so otroci komaj čakali, da gredo v šolo. Za spomin na čase, ko je računalnik postal naš družinski član. Na čase, ko je kavica pri sosedi primerljiva z vsemi možnimi izleti. Saj ne da jih ne pogrešam. Ampak nekatere pozitivne stvari nam je pa Korona dala. Zagotovo. Pa ne samo pozitivnih testov, da ne bo pomote. 

 



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam