Zoom skrivanje


V razredu sem lahko igralka. Največkrat se poslužujem komedijantskih vlog. Ker sem po duši veseljak in ker mi to leži. Nenazadnje, če je moj cilj pritegniti otroke, je smeh zagotovo ena izmed boljših strategij. Če se le ne razživijo preveč. Takrat komedija zlahka postane drama. Ali pa opera. O, ja. Glasna znam biti. Ne vem, če sem kdaj v življenju bila tiho. 
Ni to moj stil.
Kakorkoli, zdaj, v teh Korona časih, ko delamo od doma, trpi moja igralska kariera. Ne morem zaigrati nevedne, zmotljive učiteljice. Ne morem se igrati pantomime. Ne morem se skrivati. 
Ops, ja. To pa lahko!!! Že od marca spremljam razno razne ideje kolegic in kolegov po Sloveniji in tu pa tam kakšno tudi uporabim. Ena od teh je skrivanje. Ne kakršnokoli skrivanje. Zoom skrivanje. Po tistem, ko se je moj veliki mulc med uro družbe nekaj metal po sobi, pa mi ni šlo skupaj s Predalpskim svetom, sem ga po uri vprašala, kaj so imeli. Razložil mi je zadevo, ki sem jo le pol ure po njegovem metanju, uporabila tudi z mojim 3.c.
Izgledalo je nekako takole:
jaz: Danes se bomo skrivali.
učenci: a???? 
jaz: Ja, vem, zveni čudno, ampak ni. Skrivali se bomo. Dosti je tega sedenja pred računalniki.
jaz: Obrnila se bom vstran, štela do 20, vi poskrbite, da bodo vaši zvočniki vklopljeni, da me slišite in se skrite kamorkoli želite. Edini pogoj je, da me slišite. Ko omenim mesto, kamor mislim, da ste skriti, pridete nazaj pred računalnik. 
učenci : (prstki na Zoomu gor)
jaz: štejem do 20, obrnjena vstran od ekrana, gledam po svoji pisarni in upam, da se vsega tega kar vidim, ne vidi na Zoomu. Ok..18, 19, 20. Iščem. Obrnem se nazaj k ekranu. Kot v najhujši mori učiteljice. Vsi na Zoomu prijavljeni, a nikogar tam. 
ponovno jaz:
Skril si se pod stol. (vem, ja bedna...ampak ko se prikaže 1 otrok, uf, upanje obstaja)
Skril si se pod mizo. (ooo, 3 glave so nazaj)
Skril si se za računalnik. ( to, še 3)
Skril si se v posteljo. (čakam, upam...jaaaaaaaaaa, 2 sta nazaj)
Dobro mi gre. 
Skril si se v drug prostor, kjer si bil prej. ( Bingo, pride jih 5)
Zmagovalka. Boš ja. Še 6 jih manjka. 
Skril si se za peč. (vidim jo na ekranu in upam, da je nekdo tam. Brez uspeha)
Skril si se v omaro. ( Ja, pa ja. Otroci danes so inovativni)
Ja, presneto, kje se skrivate??? 
Zmanjka idej. 
Skril si se za zaveso. (Toooo!!! Se mi je zdelo, da zavesa miga)
In kaj, zdaj? Kje so ostali?
Skrivaš se...hm... na omari??? (Eh...to ne bo. Jaaaa, nekdo skoči od nekje zgoraj)
Po še nekaj neuspelih poskusih se predam. 
Otroci povedo kje so bili. Ne bom izdala. Morda še katero kolegico zamika igra. Naj bo zanimivo. 
Rezultat igre? Zmaga. Ne za učence, ne zame. Zmaga za vseh 20 nasmehov plus moj. In dan je lepši. Tudi na daljavo. 

 

Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam