Vse najboljše za 60.rd


Danes se piše zgodba, ki se je začela pred 60 leti. Niti približno me takrat še ni bilo. V bistvu ni bilo takrat niti moje mame in očeta. Danes praznuje moj, naš NK Maribor. 
Dragi moji bralci, vem, da sem pisala že o tej moji zgodbi povezani z Mariborom in zavedam se, da nekateri od vas z muko berete o Mariboru, o nogometu. A to je del mene. Mala šomoštra je učiteljica, katere del srca bije za Maribor. Tako za Maribor kot za NK Maribor. Danes bo verjetno malo težje berljiv, a moram. Čutim, da moram. In Maribor si to zasluži. 
Toto naše mesto je tak. Al ga maš rad al pa ti gre na pajtl. Jaz ga mam rada. Čuj, ni lepšega, ko španciraš po centri, tam pri Florjanu spiješ en kafe al pa pir, pa greš pol tam dalje proti Ljudskemu vrti. Saj če kdo ne ve, da je tekma, si tak misli, da smo blesavi, ko sreji poletja hodimo v šale zaviti. Vijolčne šale. 
Priješ tja. Ljudski vrt. Kocine grejo v luft, ko čujem muziko. Ko se prijem blizu tribune. Tam vijim folk, fsi zbrani. Fsi nasmejani. Tam smo fsi res eno. Pa saj fčasih se čuje kaka kritika, pa se dere kdo, brezveze, čuj.  Pa čuješ pol koga drugega, pametnega ko sto vragov. Ampak to je fusbal. To je Maribor. To je tisti neki filing, veš, v srcu not. Ko gor vstaneš, ko je gol. Ko se tak zadereš, ono tak na pune, da daš iz sebe fso jezo. Pa adrenalin seka. Skačeš. Ponosn še na sebe. Res. Za to, da si tam. Da si del tote zgodbe. Maš občutek, da če te ne bi blo, ne bi blo tote zmage. Nea morem to niti prav opisat.
Kdo ni v tem, ne šteka. Ne razume. Tisti kaj smo, tisti pa to z glavo, telesom, srcom. Srce. Vijolčno srce in vijolčna kri nas druži. Smo ena familija. 
In glih zdaj smo zmagali. Na 60. rojstni dan kluba dobili 3 pike, ki se pripelajo s Kopra. Bravo naši. Bravo pubeci! 
Vse najboljše NK Maribor. 
 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam