Vsakoletna tradicija - fotkanje


Današnji dan je bil poseben. Spet eden tistih, ko sem si vzela OFF. Pa ne ravno v dobesednem smislu in daleč od tega, kar bi v normalnih časih to pomenilo, ampak dan, ko sem delala malo manj za službo in malo več zase. Zavedam se, da bo zaradi tega četrtka, trpel verjetno cel vikend, ampak je vredno. 
Cel dan sem bila nekako v pričakovanju večera, ko je sledilo božično fotografiranje. Letos prvič doma, sami. Improvizacija. In pazi to, kakšna. Naredili smo pravo sceno. Našo dnevno smo spremenili v foto kotiček. Veliko kartonsko škatlo smo oblepili z enakimi tapetami kot jih imamo na stenah, da bo le vse kot treba. 
Tem fotkanjem vedno dajem velik pomen, na splošno so slike in fotoaparat del mojega življenja. Veliko mi pomeni, da imamo slike, albume, fotoknjige. Zaradi tega velikega pomena, je pa samo fotografiranje velik stres. Vedno je nekaj, kar me moti. V večini so to moji zobje, špeh ali bedre. Presneto, tam od 100 slik, 3 pa že uspejo. Jaz ne vem kaj je tem fotoaparatom, ampak mislim, da imajo napako. Ker naravno sem kar ok, pol pa slike vidim, pa ni čisto tak. 
Danes začuda je uspešnih slik več, pa najmlajši gospod je tudi sodeloval, kar je prvič, odkar je z nami na tem planetu. Bilo je zabavno. Smeh, nerodne situacije. Luštno. Povabila sem tudi naše zlate sosede, za katere pravim, da sem zdaj več z njimi kot s svojo družino, pa glede na to, da imamo hišne številke skoraj enake (če malo poškiliš), smo itak skupno gospodinjstvo. Če si lahko mleko sposojamo, te pa ni vrag, da se ne poslikamo še skupaj. Pa prav pasalo je bit tak porihtan. Tak malo je spominjalo na božično večerjo. Pijača je bila, manjkala je hrana. To bo drugič. 
Torej dan, ko si lahko rečem, pa saj je vse ok. Jan Plestenjak bi rekel, meni dobro je. Res mi je. Danes je bilo. 
Jutri je nov dan. Novi Zoom. Nove naloge. Novi izzivi. 

 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam