Sanje

 Danes bo verjetno kakšna slovnična napaka več, ker pišem s telefonom.

Danes malo po polnoči, sem prišla na idejo kako z mojimi 3.šolci narediti en fajn zaključek leta. Ne glede na to ali bomo doma ali v šoli, ta zadnji dan mora biti. 24.12. je zmeraj namenjen enemu miksu božičnih praznikov in dneva samostojnosti in enotnosti. 

No, in ko kaj tako razmišljam o ideji in o tem, da bom skušala šolo čez vikend odklopiti,  sladko zaspim. Spim ne vem koliko časa in kar naenkrat se znajdem v učilnici. Kot učenka a z zavedanjem, da sem pa ja učiteljica in to ne na tej šoli. Na drugi šoli bi morala biti. Otroke bi morala jaz učiti. Vztrajam pri tem, da bi poklicala šefico oziroma ravnateljico, da ji povem, da pridem, da nisem jaz zdaj na tej šoli. Neeee, jaz sem Ludvik. Nisem Prešeren. A učiteljica v razredu ne pusti klica. Nasprotno. Še dere se name, da telefoni so prepovedani in kje imam šolske potrebščine. Ja, v šoli, presneto. Na svoji mizi in v svoji omarici. Jočem. Kričim. Očitno je bila to  ena kar konkretno trmasta učiteljica, ker me je šele po 3 urah poslala k njihovi ravnateljici, ki pa je za razliko od nje razumela moje muke in dovolila klic. Da so moje muke postale še bolj mučne, je poskrbela tudi moja šefica, ki se preprosto ni imela časa pogovarjati z menoj. Prosiiiim, se lahko zbudim v realnost???? Tudi če je na daljavo.

Danes računalnika nisem niti pogledala. Je pa zato toliko bolj trpel telefon. Še dobro, da ta mala škatla zdrži vse to.  

Po današnji premieri Plestenjakovega novega spota, bodo morda sanje drugačne. Upam le, da ne bom fušala na odru.

Pa lahko noč. 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam