pogled nazaj


22. 12. 2015, datum, ki mi je spremenil življenje. Dan, ko sem po 18.letih šla na kavo z mojim možem. Ne, ni čakal 18 let, da sem šla z njim na kavo. 18 let je minilo kar sva se nazadnje, še kot najstnika videla, potem naju je življenje ločilo. Šla sva vsak svojo pot, ki se je združila. In ne, ne bom pisala najine ljubezenske zgodbe, pisala bom o zadnji 5 letih. 
Kaj vse se lahko zgodi v 5 letih? Ogromno. Mislim, da toliko kot se mi je v zadnjih 5 letih dogajalo, se tako strnjeno več ne bo. In kaj je to bilo:
september 2015 - dobim težko pričakovano službo v šoli, postanem Ludvik
december 2015 - izdaja ledvic, bolnišnica, razmišljanje in en konkreten klik v glavi
december 2015 - usodna, prej opisana kava
avgust 2016 - spet se preselim v moj Maribor
september 2016 - prvi sin gre v 1. razred
januar 2017 - test pokaže nosečnost
september 2017 - rodi se naš Jan (porod kot v filmu)
september 2018 - se poročim 
november 2018 - izgubim dedija
februar 2019 - prvič postanem razredničarka (5.razred)
februar 2019 - izberemo našo hišo, ki je bila še v stanju ciglov (opek), odločimo se za nakup
junij 2019 - začnem teči, v Poreču v ŠVN, od takrat tečem v dobri družbi
julij 2019 - selitev v hišo 
september 2019 - ponovno razredničarka (3.razred)
december 2019 - napredovanje v mentorico
2020 - izkušnje, nova znanja, vau! Noro leto!

Mah, ogromno. In ne samo to, zdravi smo. Srečni smo. Znamo preživeti tudi razne Korone in karantene. Znamo biti skupaj. V dobrem in slabem. 

Morda vas moje življenje ne zanima. Ampak a ste se zamislili? Lahko pogledate nazaj in rečete, vau!!! A toliko???


 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam