Piham, diham, sopiham

Ko sem  začela marca pisati blog, sem se odločila, da ne bo temeljil na slabih, negativnih zgodbah. A dejstvo je, da se jih je v teh časih težko ogniti. 
Ne, nisem jezna, ker v ponedeljek ne gremo v šolo. Sem se na to, že pripravila. Poleg tega, vem kakšno je stanje v domovih in bolnicah in vem, kaj bi vrnitev v šole pomenila. Ne, nisem ena tistih, ki bi delala paniko, vsekakor pa razmišljam, ampak res samo s stališča ukrepov, da bi vrnitev 1.triade v šole pomenila samo to, da se ostali ne bi vrnili niti 
4. januarja. Pa da še enkrat poudarim. Nima to veze niti toliko z zdravjem kot z vsemi nesmiselnimi ali manj smiselnimi ukrepi. 
Pa boste rekli, zakaj za vraga pa ti piha iz ušes? Zato, ker mi ni jasno zakaj v tej naši ljubi Sloveniji vse izvemo zadnji trenutek. In zakaj za vraga popoldan? Pa dobro no, kaj spite do 12.ure al kaj? Jaz sem res taki mali polhec, ki rada zjutraj dlje spim, če mi to le omogoča moški del družine, ampak presneto, če moram odločati o pomembnih zadevah, pa se ne odločam zadnji trenutek. Če se pa odločate prej, pa kaj, upate, da se bo v 24 urah tako popravila slika, da bo čudežno izginila vsa štorija? 
In starši...saj sem sama tudi starš, ampak saj ni čudno, da so že vsi napsihirani. Ja kakšni pa naj bodo, če 3 dni poslušamo, kako se bomo vrnili v šole, kako bo vsaj 1.triada šla v šolo, potem pa kot strela z jasnega, v šole bo 1.triada šla, ko bo manj kot 1000 okuženih in manj kot 1000 hospitaliziranih. Ja, in jaz sem zdaj jasnovidka, da vem kdaj bo to. Še baba Vanga se obrača tam nekje in zavija z očmi. 
Zase vem, da sem danes delala z vsemi svojimi močmi, z vso svojo energijo, da moji učenci jutri ne bodo čutili moje jeze in da v poslanih gradivih ne bo videti mojega sopihanja in nejevolje. Vse bo kot do zdaj 4 tedne. Z moje strani zagotovo. Še vedno bo veliko smeha, motivacije, pohval in dobre volje. A to je le pljunek v morje, ki jim ga lahko dam na daljavo. Za vse ostalo so tukaj žal starši. 
Starši, ki moramo zdaj otroke motivirati drugače kot smo jih prej.
Starši, ki moramo zdaj otrokom nekatere stvari razlagati. (Presneto, ja, še jaz moram kdaj katero stvar preveriti, preden zinem neumnost. Sem le 3. razred, on pa 5. )
Starši, ki smo obremenjeni s svojimi težavami. ( Čudno, ne. Težav pa Korona ne vzame. )
Starši, ki si želimo morda malo miru. (jaaaa, si lahko mislite, res sem grda)
Starši, ki nam nekatere določene dejavnosti poslane iz šole, gredo na živce. (o, joj, sem res to napisala?)
Starši, ki nimamo ravno skladišča ustvarjalnega materiala doma. ( ok, tu sem izvzeta, ker to skoraj res imam)
Starši, ki kar naenkrat dovoljujemo, da je otrok za računalnikom pol dneva. (Pri mojem se kar se igranja igrc ni kaj dosti spremenilo, vsekakor pa sočustvujem s starši, kjer so otroci sami in verjetno kar dobro izkoriščajo ure samote za kakšno uro ali 2 igranja igrc) 

Morda današnji blog ne bo dosegel 2333 bralcev kot ga je blog s skrivanjem. Nič zato, tudi če bo samo 10 bralcev. Jaz sem izpihala ven, kar sem nameravala. Spat bom šla boljše volje. 

 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam