od mozoljev do nogavic


Ko se zadnje dni gledam v ogledalo, hitro odmaknem oči. Neurejena frizura, enkrat mastna, drugič skuštrana, enkrat prekratka, spet drugič predolga. Kliče po frizerju. Da ne govorim o obrazu, koži na obrazu, če sem še bolj natančna o mozoljih. Pa dobro, kje ste se vzeli po 37. letih? Ok, če sem iskrena, vem od kje so. Veste, tista stvar v kuhinji, ko odpreš in ima lučko. In je noter hrana in pijača. No, tam se skrivajo mozolji. Natančneje na 2. polici vrat hladilnika. In ne, ne. Niso kar tako tam. Lepo so zaviti v vijoličnem ovitku. Pa še ime imajo. Milka. Tam se skrivajo in vedno, ko odprem hladilnik, kričijo po pozornosti. Ja, pol pač vzamem, kocko, rebrco...in veselo se naselijo na moj obraz in še kam drugam. Ampak na srečo tisto kam drugam, ne vidim v ogledalu, razen tistem v predsobi, ki pa se mu spretno izogibam. 
Da razčistimo, preden nadaljujem. Čokolada je pri nas v hladilniku. Mož pravi, če bi to vedel, bi kupil večji hladilnik, ker imam baje veliko stvari v hladilniku, ki tja ne spadajo. Recimo čokolado, paštete, coca colo, banane. Ok, pustimo naš hladilnik.

Kar se tiče oblačenja doma, sem najraje v trenirki, pa ne samo doma. Če bi lahko, bi bila večno v trenirki. Dobro, razen, ko bo izdana moja knjiga. Takrat bom urejena. Obljubim. Kakorkoli, čeprav so trenirke in pajkice moji večni spremljevalci na riti, sem se jih takooooo naveličala. In teh razvlečenih majic tudi. Danes mi je celo soseda rekla, da sem porihtana. Samo sprašujem se, kakšna sem bila vedno do zdaj, če me je ona danes porihtano videla. Draga soseda. Hvala. Vedno me spraviš v smeh. 
Če pa sem kaj vesela, sem pa vesela, da lahko doma nosim vse možne zokne (Ups, nogavice). Namreč, ko sem v službi, ravno nekih pisanih, s sovicami ali metuljčki ne morem imeti, ker potem se mi moje kavbojke začnejo spretno nekam vihati in učiteljica kaže zokne. In najhujše kar se mi takrat lahko zgodi je, ko mi učenka reče: Učiteljica, jaz imam enake. Ja, super. Veš, draga moj učenka, tvoja učiteljica je še zmeraj otrok in bognedaj, da kje v trgovini zagleda kakšno majčko z muco, pa onimi gor in dol bleščicami. Jap, tudi to je del moje garderobe. Res. vedno sem nekako želela odrasti. Imeti družino, biti samostojna. Biti ženska. In uspelo mi je. Ampak, ta ženska je pač malo otročja. Pa ne zdaj v slabem smislu. Ampak tak, nekako še nisem preklopila, vsaj kar se garderobe tiče. Pa da ne bo kdo mislil, da se ne znam zrihtat. O jaaaa. Tudi to znam. In potem se pogledam v ogledalo in vau. Pred seboj zagledam eno hudo žensko. Prav ponosna sem nase. Prav samozavestna. Hja, do trenutka, ko umiram zaradi petk ali pa prekratkega krilca ali še huje raztrganih nogavic. Ja, res. Lepo je biti ženska. 

Malo sem zašla. Čisto malo me zanese. 
Od mozoljev do raztrganih nogavic. 
Moje življenje je res prava farsa. 
Pa lahko noč. 

 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam