MOJE SODOBNO BESEDIŠČE


Velikokrat v tem delu na daljavo iščem pozitivne rezultate takšnega dela in eden izmed njih je zagotovo računalniška opismenjenost. Ne samo otrok in staršev, ampak tudi velike večine učiteljev. Nobeno izobraževanje in nobene delavnice nam niso dale toliko znanja kot ga nam je dala Korona. Vrženi smo bili v to, se učili in se še učimo. Pred 9  meseci sem bila vsa ponosna, da sem naredila navaden PPT, da sem naredila križanko v Wordu, da sem poslikala razstavo in računalničarju poslala slike, da jih je dal na spletno stran. Danes, danes je to nula. In me je sram. A hkrati sem ponosna koliko znam in kaj vse si upam. In kaj zna moj 10letnik. Ni ga izbirnega predmeta, ki bi ga to naučil v tako kratkem času. 
Malo za hec in malo za res ponujam danes nove besede oziroma bolje rečeno vedno bolj pogosto rabljene besede v mojem besedišču:

Če HIPERPOVEZAVA je prava
 v DRIVU nič ne zafrkava,
če ne pa stisni PRENOS, 
pa ANIMACIJA bo problemu kos.

SCREENSHOT malo obreži,
BITMOJu BACKGROUND odvzemi in ga dodaj,
pa to ti je pravi raj. 

Ko MOVIE MAKER zaženeš,
MP4 rata pravi,
namenjen zabavi.
YOU TUBE pretvornik poskrbi,
da skupaj muvamo vsi. 

Že na ZOOMu se igramo,
z Screenom uro imamo.
Če kdo uro moti,
se MUTE vklopi.
BELA TABLA je taprava,
še učencem je zabava,
finta je le ta, 
da jaz vidim kdo po njej kraca. 

Še KOLO SREČE znam naredit,
RANDOM dejavnost ulovit.
Če pa malo smo bolj resni,
GOOGLE FORMS poskrbi,
da se znanje ulovi. 

Saj bi zdaj še pametovala, 
kako sem mulcu MINI SCANNER
na FON naložila, 
da se mu JPG v PDF spremeni,
pa potem direkt v mail leti, 
pa jaz zato nimam skrbi.

Pa fajn da mamo AAI račun,
da vsi so svoj MAIL dobili, 
da staršem ne bomo težili.

Zdaj pa res moj BATTERY je LOW,
grem počasi spat,
je treba jutri zgodaj vstat,
v EKIPI v TEMSIH piše, 
da spet bomo sestankovali,
ob jutranji kavi delo načrtovali. 







 

Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam