Je lahko dan še bolj krasen?


Danes je moj dan. Res je. In glej ga zlomka, ponedeljek!!! Saj ne morem verjeti. 3 dni nisem pisala bloga, ker preprosto nisem bila sposobna. Ni bilo časa. Vikend je bil vse prej kot vikendaški. Prej bi lahko rekla garaški. A se je izplačalo. Danes ponosno strmim v 2 projekta, ki sta dokaz, da zmorem, kar si zadam. Dokaz, da imam super kolektiv. Dokaz, da sem se v zadnjem letu naučila, uf...ogromno!!!
Nastala je 50 minutna proslava z nadobudnimi, razigranimi, talentiranimi, srčnimi učenci, ki so prispevali svoje točke. Nastala je proslava z veznim tekstom, z znanimi osebnostmi, z oglasi, z govorom ravnateljice, s plesom, petjem, poučnimi vsebinami. Vse imamo! In ja. Skupaj imamo to. Skupaj nam je uspelo. Poleg proslave je nastalo voščilo, v katerem so sodelovali vsi učitelji! Vsi!!! Če sem upala na 30 njih, sem dobila 60 oseb. Bravo!!! Bravo Ludviki!!! 
Pa dobro, ni danes blog namenjen samohvalam in samospevom, ker to nisem jaz. Namenjen pa je temu, da povem, da sem se danes po 2 mesecih res zrelaksirala v nulo. Prisežem. Lažja sem 2 kg. Pa ne, ni to zaradi hujšanja. Neeee!

Po 2 mesecih sem :
- V miru ležala 1 uro, ja prav ste prebrali, 1 uro sem ležala v bani/kadi... In če je temperatura vode v začetku dosegala takšne cifre, da se mi je zdelo, da hodim po žerjavici, sem si po 30 minutah že točila novo količino te vrele vode. 
- Med ležanjem in relaksiranjem sem si privoščila kozarček muškata! Ja, ker si to danes zaslužim!!! 
- Svečke so skrbele za romantiko, čeprav sem bila sama. Sama s svojimi mislimi. Priznam, te misli so bile daleč od romantike. Bolj so se nagibale k adrenalinu. In po ogledu Ljubezni po domače, 2 dni nazaj, res komaj čakam, da grem na Planico in se spustim z Zip Linom. 
- V miru sem poskrbela za moje podplate, ki so izgledali že bolj kot kopita. 
- V miru, počasi, grižljaj za grižljajem sem pojedla večerjo, ki je že 3 dni enaka, a meni tako ljuba, da se vedno znova sprašujem zakaj za vraga si jo privoščim samo decembra. Prepečenec in biftek. Raj!!!
- In zdaj...zdaj bom lepo v miru, brez stresa odšla v spalnico in... O, ne ne...Mala šomoštra je sicer res lapasta(zgovorna) dečva, a vsega pa res ne bo povedala. 

In veste kaj je najlepše? Jutri gre mala šomoštra v Maribor!!! Vesela kot da je zadela na lotu. Grem na inventuro. Pa saj to mora biti človek malo pokjen, da se inventure veseli. Ampak ja...V službo grem!!! V službo!!! V šolo! Težko opišem občutke, ampak so podobni tistim, ko me je tistega 11.9.2015 poklicala podravnateljica in rekla: Katja, odločili smo se, da v torek začnete delati pri nas. Nekako tako...


Lahko noč, dragi moji!!!

 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam