Glasba je moj vsakdan


Od nekdaj imam rada glasbo. Nikoli sicer na tisti način, da bi ravno igrala kakšen instrument, razen na faksu, ko sem trpela ob klavirju. Glasbo povezujem s petjem in plesom. Kot otrok sem pela v zboru, tako šolskem kot cerkvenem, zdaj pojem v avtu, pod tušem in v učiteljskem, Ludvikovem zborčku. Ples, ples je pa prav tako del mojega življenja. Dobro, zdaj v avtu ravno ne plešem, pa še to če dobro pomislim kdaj zamuvam za volanom. Od latinsko - ameriških, tam nekje pri 8ih letih do country plesa. Ta zadnji, country, ima v mojem srcu res posebno mesto. Plesali smo vsi. moja malenkost, moj mož in večji sin. Tamali pa nazadnje na country festivalu v trebuhu. Potem smo zaključili. Zdaj plešejo moji učenci. 
Moj blog danes je torej namenjen glasbi. Takšni in drugačni. Če sem par tednov nazaj objavila urnik učiteljice, pa bom danes en nedeljski dan učiteljice. Tokrat ne bo ravno splošno vezan na vse učiteljice, ker verjamem, da se naši cilji in ideje razlikujejo, ampak bo res moj. Morda se pa katera najde v tem.

Moja nedelja, ko bo Korona poskrbela, da bo vse normalno:
Torej, zjutraj rada dolgo spim. Če bi bilo po moje, vsaj tam do 9ih. Takrat so člani naše družine budni že vsaj 2 uri, ko jaz prihrumim iz spalnice in se derem: DOBRO JUTRO, ŽIVLJENJE (Alya). Po vseh čudnih pogledih vseh članov, tudi mačke, zavijem z očmi in zamomljam NOBEN ME NE RAZUME (Nipke). Mož načeloma že ve, da kljub mojemu petju in cviljenju rabim kavo. Sedem za šank, pijem kavo, gledam skozi okno, mrmljam TI SI MOJE SONCE (Bepop) in po glavi se mi mota NORA MISEL (Elda Viler). Nora misel, da se zrihtamo in gremo na izlet. Pa ne izlet kar tako, GREMO NA MORJE (Čuki). Ok, 
GAS, GAS (Severina), pripravljamo vse kar potrebujemo, le velik sin LAGANO (Challe Salle) ugotovi, da ima prazen telefon in potrebuje še prenosno baterijo, ker brez tega pa res ne gre na morju. Kakorkoli, sedemo v avto in pičimo proti morju. Itak smo pozabili na zajtrk in kar hitro tam proti Celju smo že LAČNI, LAČNI (Jože Potrebuješ & family)- Kupimo sendviče, čipse in peljemo dalje. Tam mimo Ljubljane si nekako vedno prepevam ONA SANJA O LJUBLJANI ( Jan Plestenjak) . Ko smo mimo Ljubljane, pa se mi že skoraj zdi, da voham sol, vidim valovanje in STARO BARKO (California), ki se ziba ob dobri poletni glasbi, JAGODAH IN ČOKOLADI (Rok*n*band), ali pa pivu. Čeprav sem ŽENSKA, KI PIJE PIVO (Andrej Šifrer), me ne GANE (Werner), ker morje je le morje. In če je še nedelja, pol pa tako ali tako ni izgovora. Kakorkoli. Na plaži lepo preživet dan  sproži spomine in res NE BOM POZABILA NA STARE ČASE (Faraoni), ko smo otroci brezskrbno divjali na plaži in se starši niso tako ozirali za nami kot se mi zdaj za njimi. Ker dan na morju hitro mine, gremo še na STARO DOBRO (J. P.) pizzo nekje po poti, vmes sem SLADKA KOT MED (Mi2), ker sem šla končno na morje in ne V TOPLICE (Mi2). Tamali že rahlo siten v avtu, zato bo treba dati njegovo glasbo in nas do Maribora spremlja CAPTAIN JACK in če imam srečo še JAZ ŽE VEM ZAKAJ (J. P. ), če pa sreče nimam pa JOHNNY DEERE (Draufganger - saj načeloma so ok, ampak ta je pa...poslušajte).
Po prihodu domov, lahko samo rečem KAM LE ČAS BEŽI (ne vem kdo je izvajalec) in pa kljub utrujenosti zatrdim, da DANES JE MOJ DAN (Kingston). Ko si moram še oprati glavo, narediti frizuro, morda kaj zlikati za naslednji dan, pa kar slišim moža, kako JE SREČEN, DA JE MOŠKI.( Damjan Murko). 
Umirjena, po čudovitem dnevu, se uležem v posteljo in si rečem: 
LAHKO NOČ PRINCEZA (Miran Rudan). 

 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam