Dopust in počitnice, dobrodošla!!!


Danes je poseben dan. Ne samo za našo državo, ko se spominjamo plebiscita leta 1990, ampak poseben, ker smo zaključili s 7 tedenskim delom na daljavo. Popoldanski Zoom z učenci je bil fantastičen. Tako daleč so ti moji učenci, a hkrati tako blizu. Prav čutila sem našo povezanost. Čutila olajšanje, da so končno počitnice res čisto pred vrati. Nekateri smo jim že danes odprli vrata. In če smo še do lani drug drugemu želeli srečo in zdravje, smo letos dodali: Upamo, da gremo čimprej nazaj v šolo!!! 
Nekako tako sem danes povedala svojim učencem in staršem: 
Dragi moji, kdo bi si mislil, da bo želja po šoli tako velika kot je danes? Kdo bi si mislil, da bomo pogrešali šolo? A jo! Pogrešamo šolo, pogrešamo normalno učenje. Zato dragi moji, vidimo se kmalu.
Srčno upam, da se nisem zlagala, a resnično mi, zdaj pa že tudi meni, to delo na daljavo gre pošteno na živce. Sem ena izmed tistih učiteljic, ki sem se v takem delu našla. Ni mi bilo hudega. Dala sem vse od sebe. Snemala, delala igre, kvize, se učila vseh mogočih novosti. Bila na voljo staršem in učencem vsaj 18 ur na dan. Niso izkoriščali tega, a če so potrebovali karkoli, sem pomagala. Motivirala tako otroke kot starše. Motivirala sodelavke, sebe, svojega otroka, njegove sošolce/sošolke, njihove starše. Motivirala moža, da bo kmalu konec, a se je zavleklo. Do danes. 
Jaz še imam domačo nalogo, moram še urediti dokumentacijo, papirologijo, moram še nekatere zadeve spraviti v red, moram sčistiti računalnik in telefon, ker se jima bo sfuzlalo od vseh teh milijon videov in slik...potem pa zaslužen dopust. Če kdaj zaslužen, zagotovo zdaj. 
Dragi otroci, uživajte kolikor je mogoče. Uživajte v malenkostih, ki vam jih ponujajo počitnice. Vem, težko je. Ne bodo to počitnice kot ste jih morda vajeni, a zame ste junaki. Vsi po vrsti!!!
Dragi starši, kapo dol. Trudili ste se skupaj z nami, predajali naše delo na vaše otroke. Bili ste posredniki našega dela. Bili ste en tak filter. Svoje otroke ste motivirali kot ste jih znali, večkrat dobili kakšen negativen odziv, ki ga niste vajeni, a uspevalo vam je. Resnično!!! In jaz sem ponosna na vse vas. A kljub ponosu, si res želim, da se to več ne ponovi. 
Drage kolegice in kolegi, kdor ni v naši koži, nima pojma kaj doživljamo. Kaj počnemo. Kako počnemo. Nima pojma koliko se presekiramo, koliko se obremenjujemo s šolo, zdaj ko je ni. Ampak, imamo mi to moč!!! Uspeli smo. Že drugič. Močnejši in modrejši postajamo. Bolj povezani. In verjamem, da če se vse skupaj podaljša, ponovi, da bomo ponovno kaj novega naumili, novega dosegli.  

A ŽELJA VSEH 3 ZGORAJ OPISANIH SKUPIN JE ENOTNA:
GREMOOOO V ŠOLO!!!!


Dragi moji bralci bloga,
vzela si bom prosto. Vsaj nekaj dni. Vsaj za praznike. Morda do drugega leta. A zagotovo to ni zadnji blog. Resnično pa upam, da je zadnji blog dela na daljavo.

Zdaj pa možgančke malo na off in lepe praznike vsem skupaj!!!


 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam