Bo letošnji december poseben?

December. Mesec, ki me veže na ogromno spominov. Lepih in manj lepih. V decembru sem diplomirala. V decembru sem izgubila dedeja (dedka). V decembru sem bila v bolnici, s solzami v očeh, a s spoznanjem, da je dobrota sirota. V decembru sem po 18 letih ponovno spoznala svojega moža. 
December, mesec, ki ga načeloma ne maram. Vem, morda bo kdo rekel, da sem čudna. A preprosto nimam rada vse te evforije in narisanih, narejenih nasmehov. Vzgojena sem bila v ločeni družini. Nikoli mi ni nič manjkalo, a vedno so prazniki povzročali nasprotno od tega kar naj bi. 
Pa ne bom negativna. Ne, ne bom! 
Kljub vsemu, pa december dobi nek pomen, ko si enkrat starš in ko si učitelj. Ko vidiš obraze otrok, ko izdelujejo voščilnice. Ko okrasijo stanovanje / razred. Ko na bazarju prodajo svoje izdelke. Nima veze, če jih kupijo njihovi starši, občutek zadovoljstva jim sije v očeh. In tisti zadnji dan pred novoletnimi počitnicami. Poseben. Z učenci sem lani naredila srečelov. Izmenjali smo darila. Tudi jaz sem sodelovala. Kot mali otrok. Ko čakaš kaj bo v darilu. 
In ko je decembra sneg. Ni ga boljšega občutka. Sankanje. Kepanje. Ravno danes sem se s sinovoma sankala. Kar popelje te v čas otroštva, ko so starši še imeli čas za otroke. Ko smo popoldan imeli čas za izlete. In smo šli na Pohorje. In skupaj noreli. Tega zdaj več ni. Vedno manj. Starši smo obremenjeni, dalje delamo, otroci imajo treninge, pa razni sestanki, konference in ej...Mine mesec, minejo 3 meseci. 
In december je vedno poln vsega. Nastopi, božiček tu, božiček tam, sejem, Miklavževe delavnice, zaključki, od božiča do novega leta pa skušamo nadoknaditi vse kar prej nismo zmogli. Žal. 
In morda, morda bo pa letos vsaj december zaradi vsega tega drugačen. Mirnejši. V zavetju doma. Ne vem...Sprašujem se. Včasih pomp ni potreben. Včasih je dovolj samo, da znaš uživati v malenkostih. Letos imamo idealno priložnost. 
Kuhanček, kakav s penicami, čaj...koca (NK Maribor) in kakšen dober film (Po možnosti že 1349 Sam doma). Po dolgem času je lahko december spet prazničen. Vsaj to lahko izkoristimo. 

 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam