Zaobljube

 Razmišljam, da vsi dajemo neke zaobljube na novega leta dan. Ne vem, zakaj si ne bi ciljev zastavila danes. Mogoče bodo letos tudi zaobljube prepovedane. Kdo ve. 2020 še traja 1 mesec. Glede na to kakšno leto je, hm... Kdo ve. 

Načeloma nisem dobra v izpolnjevanju le teh. Držim se mesec, mogoče dva, potem ni rezultatov in odneham.


Ampak dobro, zastavljen cilj je pol dela. 

V letu 2021 si želim :

-več druženja s prijatelji /sosedi /družino

-preteči vsaj 10 tekov + vse treninge(to bo z mojo mentorico mala malica) 

- več gibanja, kakšna Velika Planina bi bila super 

-shujšati 7, 5 kg (10 je preveč, 5 je premalo)

- en fajn dopust, po možnosti z letalom (pri svojih 37 letih se nisem bila letalu) 

- polet z zmajem

- Maribor prvak (del te zgodbe si želim biti na stadionu) 

- Biti v službi, ne na daljavo, tam. Tam v vsej tej gužvi, v vrvežu, med učenci in kolegicami, kolegi.

-Napisati prvi članek za kakšno od pedagoških revij. Tu bi kakšen nasvet prav prišel.

- Nastop s šolsko country skupino - letos je vse padlo v vodo.

-Koncerti: vsaj kakšni 4. Jan Plestenjak

-Baje si moram izbrati obleko za družico. Rdečo. O moj bog. Oprijeto. O moj bog. Satenasto. O moj bog. Ta točka bo od vseh najtežja. Sploh če ona o izgubljenih kg v vodo pade, al pa če tisto letalo kam pade, al pa če z zmajem ostanem kje zgoraj.


Ogromno je še teh točk. Verjetno se bom katere še spomnila. Verjetno bom pa do 1.1. na katero pozabila. Zagotovo. Tista o hujšanju me ne mara. In roko na srce. Tudi jaz nje ne. 



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam