Telo hoče aktivnost

 



Zadnjič sem pisala o mojem urniku skozi to Korona obdobje, pa se res lepo vidi, da je gužva od jutra do večera. Ampak je to res umsko delo, večinoma za računalnikom. Vem, da nekateri to delajo non stop, ampak vseeno, učitelji smo vajeni drugačnega dela. Računalnik je naš spremljevalec, a ne ravno 5 do 10 ur na dan. Ti moji okrogli špegli (aja, sedaj imam bralce iz vse Slovenije - Hvala!) bodo počasi ekasti. Samo kakšen Bitmoji še naj ob strani skače, pa je to to. Nov izum. Očala z animacijo. Ali to že obstaja???
No, kje sem že ostala. Aha, umsko delo. In potem se najdejo še učiteljice s kakšno novo idejo, pa seveda jaz nisem jaz, če tega ne preizkusim. Pa še prav ne zaprem računalnika, pa se najde na FB kakšna Nina ali pa kakšen Mladen, pa še kdo, ki ima ideje, pa gremo spet akcija. Računalnik gor, geslo, Google, vmes Viber da kolegici obvestim o ideji, da bomo spet to in ono. Predvidevam, da na trenutke zavijata z očmi, še dobro, da ju ne vidim. Ma ni miru no. 
Spet se oddaljujem od današnjega bistva. Po vsem tem delu in domačih opravkih, pa se jaz vseeno počutim tako leeeeeeennnnooooo. Če bi zdaj bilo vse normalno, bi laufala (dragi moji nemariborski bralci, tekala). Pa nisem ravno neka navdušena tekačica. Ker če bi bila, bi lahko tudi zdaj odlaufala svoje. Ampak jaz tekam ponavadi v odlični družbi, to mi je motivacija. Sami mi ni. In če lahko zapišem vsaj 10 dobrih strani te Korone (mogoče v blogu jutri), lahko tudi 10 slabih. In lenoba v kondicijskem smislu je zagotovo ena izmed njih. Kakšna kondicija. Ni je. Zadiham se že, če grem malo hitreje iz kopalnice do kuhinje, ko mali mulc plazi po elementih, Saj se tolažim, da za to ni kriva kondicija, ampak strah, da bo padel, pa vseeno, roko na srce, ne vem če to drži. Tak sem lena, da se še spat ne znam spravit ob normalni uri. Pa sem zaspana, res sem. Ampak možgani delajo 100/uro. Telo je hin, možgani delajo. 
Pogrešam že tiste šolske stopnice s poštevanko, ko hodim gor pa dol, pa vedno znova bulim v tisto poštevanko, pa tak ponosno zraven ponavljam, če jo še znam. Pogrešam tisti hrib v vrtec mojega malega mulca, ki me vedno pusti brez sape. Pogrešam Betnavski gozd, da odtekamo svojo turo, pa se vmes izgubim in potem kolegici zaradi tega odtekata 1km več kot jaz. Ampak vse bo. Mogoče že čez 10 dni. 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam