Oh, ti ponedeljki

 

Velikokrat v nedeljo razmišljam, da bo ponedeljek res fajn, pa da smo krivični do teh ponedeljkov, pa da se bom zbudila v en čudovit ponedeljek,  pa moram priznati, da se moje sanje vsak ponedeljek hitro razblinijo. Mislim, res, zakaj za vraga so ponedeljki takšna grozota? Ok, razumem mojega velikega mulca, da mu po vikendu uživancije, lenarjenja, igrc, razvajanja, ni do šole in tečne mame ob 8.30 zjutraj. Ampak kako za vraga ni meni? Saj načeloma je enak dan kot vsi ostali. Delo, skrbi, kuhanje, telefon gor in dol, sestanek, itd. Ampak ne!!! Ta ponedeljek mora vedno nekaj naplesti. Saj mi je hudo, da sem krivična do tega dneva, ampak če me prav nervira. Prav želi si, da sem jezna nanj. Pa ne samo mene. Nervira tudi moja otroka, da sta potem še sitna in potem smo vsi 3 sitni in sumim, da je ponedeljek znerviral tudi poštarja, ki se je danes v dežju pripeljal in odložil naše pakete, naročene marca. Kako mora šele on biti jezen na ta dan! 
Mislim in še nekaj. Kdo za vraga si je izmislil, da se v slovenščini ta dan imenuje ponedeljek. Ja, mi je jasno po nedelji. Ampak v angleščini imajo to malo bolj logično. Sem enkrat brala o tem, ker tak pametna pa res nisem. Ime v angleščini gre skupaj s tem presnetim dnevom. Monday. Lunin dan. Veš ono, ko smo res vsi malo za luno. A ne bi bilo to bolj logično? 
Skratka, ta lunin dan je prinesel tudi kar nekaj pozitivnih stvari. Od tega, da sem videla učence in smo uspeli izpeljati uspešno uro matematike, do tega, da sva s tavelikim mulcem dobila medalje za najin zadnji pretečeni tek, pa do tega, da mi je uspelo narediti spletno razstavo. Ampak, če bom zdaj preveč hvalila, se bojim, da bo naslednji ponedeljek pokazal svoje zobe v vsej svoji veličini. 
Ampak 1 ponedeljek v letu pa imam rada. Tistega velikonočnega. Tisti je pa fajn. O, jaaa, tisti pa ja. 


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam