Od povratne informacije do ideje (tudi v nedeljo)



Nedelja kot nedelja. Takšna kot sem vajena. Malo dalje se spi, ostaneš v pižami, spiješ kavico, poješ pozen zajtrk, preoblečeš postelje, zaliješ rože. 
Del dneva je bil posvečen tudi službi, mojim učencem. Posnetke, ki mi jih pošiljajo, zmeraj rada pogledam. Kako ponosno pokažejo svoj športni poligon, kako so nasmejani. Kako dajo del sebe v te izzive. Vsak po svoje, a vendarle se držijo dogovorjenega. Včasih pregledam posnetek večkrat. 
Ali pa posnetki, kjer mi pripovedujejo knjige za bralno značko. Res si vzamem čas in poslušam pravljico. Pa čeprav jo poznam. Ampak vsak otrok vloži ogromno dela v to, da jo pripoveduje tako kot treba, grdo bi bilo, da ne bi poslušala. Presenečajo me ti moji učenci. Tudi pri drugem delu. Tu se zdaj pozna, kako v šoli včasih hitimo, kako je morda nek otrok obremenjen s časovnimi okvirji, ki jih sedaj nima. Zdaj ima čas, zdaj lahko dela, ko se mu zazdi, ko ima voljo. 
Kljub temu, da resnično ne morem napisati samo: Dobro si opravil ali pravilno opravljena naloga. Ampak si res vzamem čas, da morda pokomentiram tudi malenkost, ki se sploh ne tiče naloge in opišem zgodbo o svojem hrčku ter mi to res vzame veliko časa, je nekaj najlepšega, ko otroci odgovarjajo nazaj, ko mi povedo neke stvari, za katere v šoli morda ne bi niti izvedela. Vse te povratne informacije mi pomagajo spoznavati otroke v drugačni luči, v njihovem okolju. In vse te povratne informacije, dajejo vsem nam, učiteljem nov zagon za naprej. Nov zagon za nov teden. In že jutri bo priložnost, da se spet vidimo. Da spet poklepetamo. Kmalu. 
Zdaj pa v posteljo. 
Tam se ponavadi, preden zaspim, utrne kakšna nova ideja. Ideja, ki je že naslednji dan nov izziv. 

 

 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam