NOGOMETNO OBARVAN BLOG

 


Kdor me pozna in bere moje bloge, ve, da sem se v 1. razredu odločila, da bom učiteljica. Kdor me pozna malo bolje, pa ve tudi, da me v življenju spremlja ljubezen do nogometa, do vijol'čne barve, do Ljudskega vrta. Vse skupaj se je začelo nekje v 2. razredu, ko me je stric Mirko, ki ni moj pravi stric, a za vedno nogometni stric, prvič peljal na nogometno tekmo. Ne vem proti komu je takrat igral Maribor, a takrat me je prevzela tista veličina stadiona. Takrat še v čisto drugi obliki. Morda bi kdo rekel, da se mi je zdel stadion velik zato, ker sem bila mala. Verjetno bo držalo. A mala sem še zdaj. Ljudski vrt je pa velik. Veličasten. Zame največji in najmogočnejši. Priznam, imam željo iti na velik, večji stadion, da vidim, kaj pomeni spremljati nogometni tekmo, kjer je 50.000 ljudi, ampak ni to poanta mojega pisanja. 
Tako kot sem z vsem svojim srcem v razredu in zdaj doma, na daljavo, tako sem z vsem svojim srcem Mariborčanka. Vedno! Kljub temu, da me je lani moja pot vodila ven iz Maribora, sem in bom Mariborčanka. In v tem duhu vzgajam svoje otroke. To imaš preprosto v krvi ali ne. Moj mož, rojen in vzgojen na istem dvorišču kot jaz, tega nima. A dokler sem lahko jaz vijol'čna, dokler lahko imam vijolčno zobno ščetko, kuhinjske krpe, palični mešalnik, kuhinjo, felne, Dokler je najina poročna slika fokusirana na vijol'čno nogometno žogo...Ups, ja, vem. Čudna sem. Marsikomu. Tudi možu. Ampak je to sprejel. Kdaj pa kdaj se tudi on vda tej usodi in kupi kaj vijol'čnega. Zame. Tudi zase. 
Te ljubezni ne skrivam niti v razredu. In tako se dogaja, da moji učenci like barvajo z vijol'čno, naslove pišejo z vijolč'no, Lani je naša vrata krasil snežak z vijol'čnim šalom. Ponedeljek je vsaj za par minut namenjen nogometni tekmi in debati o "naših". 
Včeraj sem v blogu pozabila omeniti, da mi je Korona vzela koncerte Jana Plestenjaka in nogometne tekme. Res je. Zato je danes blog namenjen temu. Dolgo je že kar sem bila nazadnje na tekmi. Pogrešam to. Mož noče več iti. Pravi, da mu je brezveze, ker na televiziji vsaj povedo kdo ima žogo. Hodim skupaj s sinom, starejšim. In tekma v Ljudskem vrtu ni samo tekma. To je dogodek. Vedno do zdaj se je zgodilo, da sva koga tam srečala. In potem je to druženje. Petje. Ploskanje. Tam smo vsi znanci. Vsi se poznamo. Vsi smo tam iz enega razloga. Da podpiramo naše fante, naš NK Maribor. In tiste kokice so najboljše. In tisti vijol'čni hamburger...ni najboljši, ampak takrat pa takooooo paše. Pa poleti kakšen radler. Pozno jeseni kakšen kuhanček. Ni ga kafiča s takšnim ambientom.  In ko se začne tekma in ko vstanemo. Ko ploskamo našim fantom. Vsi v eno. Ko vsi v eno odgovarjamo Violam, ki vzklikajo Maribooor! mi pa nazaj Šampion. Ne vem, te občutke težko opisujem, to moraš občutiti, to moraš doživeti, to moraš živeti. 
In če si kaj želim, si želim naslednje tekme, ko bom tam. Oblečena v vijol'čno. S ponosom stopala po stopnicah proti družinskemu sektorju. S ponosom stopala do sedeža. In strmela na veličastno igrišče. 
Do takrat...Do takrat bom pa spremljala našo enajsterico z domačega kavča. V rokah telefon in Viber, na drugi strani soseda, ki tekme spremlja "skupaj" z menoj in ki je zagotovo moja naslednja spremljevalka na tekmi. 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam