Neprištevnost


Ideja za današnje pisanje je padla pred mogoče pol ure. Nina Jelen, učiteljica z veliko začetnico, ki je ena izmed tistih, ki s svojimi idejami in komentarji in filmčki poleg še par učiteljic in učiteljev, drži vse nas pokonci, je zapisala, da smo učitelji v teh časih rahlo neprištevni. Nina, verjetno bi morala biti ob tej izjavi prizadeta, samo kaaaaj ko je res. Samo nasmejim se lahko. 
Moram reči, da smo res. Res smo neprištevni. Na srečo to vidijo predvsem naši bližnji. Na našo srečo, ne njihovo. Na trenutke imam občutek, da vsi vzgojni domači ukrepi padajo v vodo. Ma kaj, padajo, tonejo hitreje kot Titanic. Ni časa za violine, za poslavljanje. Ni časa za reševalne jopiče. 
Poleg neprištevnosti, smo trenutno učitelji izgubili tudi kompas in uro. Minute se hitro spremenijo v ure. Pa zdaj razmišljam, da smo postali pravi kronični lažnivci. 

Primer kroničnega laganja. : 
Jaz možu: Veš kaj, samo 10 minut dela še imam. Res samo 10. 
Možev pogled.
Jaz nazaj: Pa dobro no, moram to dokončat, 20 minut, pa sem gotova.
Še hujši pogled. 
Jaz v glavi: Jooooj, jaz res ne vem zakaj me vedno tako grdo gleda. 
Jaz po 2 urah možu: Evo, sem že. 

Torej, če so morda naši otroci zaradi našega načina dela in prilagajanja našemu delo od doma, na trenutke videti zelo zorganizirani, so hkrati naši otroci v tem času razvili tudi nos za zaznavanje te naše neprištevnosti. 

Primer izkoriščanja neprištevnosti (tamali):
Po 2 urah, zatopljena v računalnik, vsa ponosna, da me tamali mulc ni nič gnjavil, da je še v enem kosu. On in stanovanje, odkorakam do njega, mu še bolj ponosno povem, da si je pa res zaslužil čokoladno banano. Včeraj jih je bilo še vsaj 10. Pogledam v predal, vzamem škatlo v roke, glej ga zlomka, banan ni. Hm, jaz  jih nisem pojedla, mož je v službi, veliki bi me vprašal, če lahko. Ja, glej ti hudiča. Majica od malega mulca ni več oranžna, dobila je neke fleke. Čokoladne. 

Primer izkoriščanja neprištevnosti (veliki):
V času pripravljanja snovi za naslednji teden:
sin: Mami, vse sem naredil. Lahko malo Tik Tok?
jaz: Joj, super, kako si priden. Ja, valda. 20 minut, ok?
Mineva čas, jaz delam. Čez nekaj časa se mi pa vseeno zdi, da je že več 20 minut mimo.
Jaz: Ej, daj nehaj zdaj s telefonom. Bodi koristen. 
sin: Ja, ok. 
Ta ja ok, je zvenel tako zadovoljno. Nobenega, pa daj še malo ni bilo.
Pogledam na uro. Ja, saj menda po 1 uri in pol že škili od Tik Toka. 


Mož me še ni začel izkoriščati. Vsaj ne, da bi se tega zavedala. 





 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam