Moj jaz je bolj pameten kot jaz

Tragikomedija še traja, čeprav bi po današnjih sprejetih ukrepih komedijo lahko izpustili. Ura je natančno10 minut čez polnoč in jaz sem zaključila z delom. Moram priznati, da sem si danes čez dan, razen par odgovorom učencem, privoščila malo odklopa. Nič kaj posebnega pri 2 mulcih, ampak kavica s sosedo in kasneje še s sodelavko je pa koristila. Seveda na varni razdalji in celo z razkuževanjem rok. Koristilo je za nov zagon, za naslednjih 14 dni. Pravijo, da se bomo še vsaj 14 dni šolali na daljavo. Če sem iskrena, ne vem ali tisti, ki odločajo vedo, kaj je 14 dni. Ker če me spomin ne vara, so nas marca tudi za 14 dni zaprli, doma pa smo bili 8 tednov. Zdaj pa ne vem, ali ti ljudje, ki odločajo o tem niso v šoli poslušali, ali pa so pri urah, ko se učijo o času manjkali. 
Kakorkoli, glede na to, da sem zdaj zmatrana do nezavesti, hkrati pa vesela, da sem zaključila, kar sem si za danes zadala, ne bom negativna. Čaka me ena čudovita noč, še bolj čudovito je to, da gre mož jutri kasneje v službo, kar za njega pomeni 2 uri več spanja kot ponavadi, zame pa vsaj 1 uro več. Juhuuuuu. 
Jutri vidim tudi "moje" otroke, moj 3.c. Veselim se srečanja z njimi. Pridno mi pošiljajo tudi svoje izdelke, svoje posnetke in vedno, ko jih gledam, jih gledam 2x, 3x, 4x. Luštno je videti svoje učence tudi v domačem okolju. Vidiš jih drugačne. Doma je le doma. Lažje pokažejo tisti svoj jaz. 
In moj jaz mi zdaj pravi: Katja, pospravi računalnik, spokaj se v posteljo. In moj jaz ima ponavadi prav. 
Lahko noč. 

 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam