Izlet v tujino


Doma smo že 5. teden. Ne spomnim se točno, kdaj sem v prvi rundi imela krizo, ampak se mi zdi, da se me ta teden kar loteva. Pa ne samo mene. Tudi pri kolegicah opažam rahel upad motivacije, rahel napad razdražljivosti. Da o sinu sploh ne govorim. Vse mu je že težko. 2 uri se prerekava, da je on pol v 15 minutah gotov, kar ima za narediti. Po vseh dopoldanskih kreganjih, glasnih pogovorih bi rekla, sem se danes odločila, da grem v šoping. Ok, v normalni časih, bi šla verjetno po kakšen nov kos garderobe, mogoče kakšno novo torbico, športnih copat tudi nikoli ni dovolj, ampak ne. Časi so taki, da sem se razveselila navadne prehrambene trgovine. Ampak to ne kar ene. Ne, ne. Odločila sem se, da grem v tujino. Sliši se fantastično, kajne? Ja, imam to srečo, da imam do Avstrije bližje kot do Maribora. Praktično, če malo bolj glasno kihnem in sem potem malo tiho, bi lahko slišala nazaj:   
Gesundheit( na zdravje) .
Samo jaz sem res redko tiho, no.
Kakorkoli, cesta me je vodila čez mejni prehod, kjer gospa policistka ni imela pojma kaj jo sprašujem. Zdaj ali je moja nemščina tako slaba, ali pa se njej ne sanja o izjemnem prehodu meje za 2 uri. Nima veze. Malo na gas in sem pri Berti. Zdaj glede na to, da imam bralce iz vse Slovenije, moram razložiti, da to ni nobena moja teta ali babica, ampak trgovina. Trgovina, kjer smo 30 let nazaj otroci komaj čakali, da smo dobili Kinder jajčko ali Milko, starši so pa tovorili kavo Alvorada in riža na tone. Ob tem se resno spraašujem, kam so dajali ta riž, ker nimam v spominu, da bi jedli toliko riža.
S sinom sva hodila po trgovini. Res počasi, da se nadiham še malo drugega lufta. Da res vse vidim. Da česa ne izpustim. In Berta ni bila edina trgovina. Sva šla še drugam. In ko greš v Avstrijo, v Lidl in tam kupiš solato, pa sredstvo za odmrzovanje za v avto, pa 1 coca colo, te veš, da si res samo prekleto pogrešal, da nekam greš. Ne ker nekaj rabiš (ok, povod za izlet v tujino so bile plenice), ampak zato, ker to rabiš.
In dan je lepši. In če komu gre v nos, da sem šla. Danes imam god. To je moje darilo meni.
Drage Katarine, Katje, Katice...vsem vam pa vse lepo ob godu.


 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam