DAN NA OFF


Včerajšnji korona urnik je bralo 1500 oseb. Hvala. Večinoma učiteljice, ki so mu prikimavale. Nastala je debata, ki mi je dala malo misliti. 
Katja, nujno vzemi 1 dan na OFF. Kolikor je to pač mogoče. In sem. Nisem ravno lenarila, tudi snov za naslednji teden sem pripravljala, pa par pogovorov z učenci in starši, ampak res malenkost. Potrebovala sem 1 dan. Vem, da bo zaradi tega trpela verjetno kakšna noč ali sobota ali nedelja, a vseeno. Prav pasalo je. Baterije so spet polne, glava več ne boli, apetit se je vrnil (ok, tega ravno ne potrebujem, je pa znak, da sem spet normalna), tudi drenja danes ni bilo. ŠE! Ampak zdaj je res škoda z drenjem uničiti ta dan. In za povrh vsega sem danes po ne vem koliko dneh oblekla kavbojke, kajti šla sem v trgovino. Ko si zaprt v hišo in preživiš večino časa za računalnikom, ne smeš se družiti, potem je odhod v trgovino skoraj tako kot bi me pred leti nekdo peljal v moj sanjski Pariz. 
Ajde, ni bila Francija, je pa bil Maribor. Moj Maribor. Pa če prav samo njegovo obrobje. In ne, po pravici, ničesar nisem potrebovala, šla sem, da vidim še koga drugega kot moje domače, par sosedov in poštarja. Da vidim še nekoga, ki mu lahko rečem: Dober dan. In lahko rečem: S kartico plačam. In potem, kot tiste čokoladne sanje, ti ta oseba na najbolj možen prijazen način reče: Nasvidenje in lep dan. Fantastično. Hvala gospa trgovka v Hoferju na Šentiljski. 
Jutri je nov dan. Jutri bo za razliko od danes, polno natrpan. Ampak bo pa tudi zadovoljstvo. Še ena Ludvikova razstava. Res da spletna razstava, a razstava bo. Kar pokukajte jutri na našo šolsko stran (OŠ LUDVIKA PLIBERŠKA MB). Zanimivo bo. 

 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam