CILJ JE JASEN


Slikica je danes videti rahlo negativna, moje počutje načeloma ni takšno, so pa nekatere misli danes vseeno tu pa tam zajadrale v negativo. Zakaj? 
Ljudje smo različni. To je dejstvo. Dejstvo je tudi, da smo učitelji različni. O, ja, pa še kako. Včasih tako zelo, da se v kolektivu ne znamo dogovoriti nekaterih zadev, kaj šele, da bi se dogovorili širom vse te naše Slovenije. 
Ampak ni fora v dogovarjanju. Saj se avtomehanik iz Izole tudi ne dogovarja z avtomehanikom iz Lendave, koliko bosta kasirala neko popravilo. A če kaj ta avtomehanika vesta, vesta, da če želita menjati zavorne ploščice, morata nekako dati kolesa dol. Menda? Se opravičujem, če je moje znanje avtomehanike bolj površno. 
A kaj želim povedati je to, da učitelji moramo stopiti skupaj in delati v dobro otrok. In ne samo to. Cilj bi nam moral biti, da se vrnemo v šole z nekim znanjem. Vsem je jasno, da to znanje ne bo enako znanju, ki bi ga učenci usvojili, če bi bili v šoli, ampak da se. Dragi moji kolegi in kolegice, da se! Ja, res si je za to potrebno vzeti čas in porabiti vso energijo za to, da učencem približamo snov, da jim bo zanimiva, da jih bo pritegnila in nenazadnje, da čim manj obremenjujemo starše. Presneto, starši so v službah! Starši so ostali brez služb!!! Starši imajo skrbi. Ja, bo nekdo rekel, saj so otroci njihovi. Ja, se strinjam. In ja, morda so/smo starši preveč vpeti v delo otrok, a vseeno, to še ni razlog, da svoje delo slabo opravljamo. 
In ne, ni ga izgovora. Ni izgovora, za napisano: Reši to in to.  Ni izgovora, da se nisi vsaj potrudil in navezal stika z učencem, Tako ali drugače. Računalnik, sms, klic. Da se. 
Pa spet bo nekdo rekel, mlada si še. Tebi se še da. NEEEE, ne in ne. Imam kolegice, tik pred pokojem. Delajo kot mravljice. Se učijo. Skupaj z mano. 
In nekdo bo rekel. Lahko tebi, ko imaš pridna otroka. Ja, priznam, Sta pridna. A tudi če ne bi bila, bi jaz svoje delo morala opraviti! To delam zato, ker to rada delam in roko na srce, delam, ker je to moja služba. Plačana sem za to!!! 
Po vseh teh mislih danes, grem vseeno na FB. Pogledam učiteljske skupine in sem vesela, da nas je vseeno velika večina takih, ki se presneto trudimo, ki ne rečemo samo, saj otroci niso moji, ampak jih vzamemo za svoje!!! 


 

Komentarji

  1. Pozabila si napisati, da se kolegice (one malo v letih) učimo s tvojo pomočjo. Super si, Katja.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam