Zmeda

Vsak dan prinese nove informacije o tem, kako se bomo vrnili v šolo. In vsak dan znova sem bolj zmedena. Kdo sprejema te odločitve? Koga se pri sprejetju teh odločitev vpraša za mnenje? Se sploh koga vpraša? Koga? Nekoga, ki v razredu še ni stal, razen takrat, ko je hodil v šolo? Ali morda nekoga, ki je pedagog le na papirju? Ali pa, kar dvomim, nekoga, ki poučuje morda 20 ali 25 let, ko ve kako se stvari streže? Ne vem. Zmedena sem. Zmedena, ker se mi zdi, da pa je ja jasno, da se posvetuje s praktiki. Zmedena sem, kako mislijo izpeljati zadeve na tak način kot si predstavljajo. Zmedena, ker ne vem ali bom od 18. 5. 2020 poleg učiteljice še policajka? Bom poleg tega še sodnica? Ker kdo pa sem jaz ali pa kdorkoli drug na šoli, da sodi, kdo izmed učencev bo smel v šolo ali ne? Morda pretiravam. Morda bo čez 10 dni vse jasno. Ampak trenutno sem zmedena. In če se postavim v vlogo starša, se mi lahko od teh vseh informacij zmeša. In kar je najhuje. Vse informacije nam tako lepo na pladnju ponujajo izključno mediji. Vse. Ne ločijo predlogov od dejstev. Ne ločijo pobud od sklepov. Ponudi se vse. In starši v luft. In učitelji v luft. Nič jasno. Zmeda.
In potem bodi motiviran. In ne samo to. In potem motiviraj otroka. Kako? Saj jim ni jasno, kako in zakaj. Če nam ni, presneto.
Zmeda. Totalna zmeda. Kot moj današnji zapis. 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam