Zaključek šolskega leta

Zaključek šolskega leta, tisti dnevi v juniju, ko te že zjutraj poboža sonce. Ko greš v šolo brez skrbi, ko je večinoma že vse zaključeno. Tako je bilo in tako je. Gledam svoje učence. 3.razred. Po pouku gredo na sladoled. Skupaj. Nasmejani. Tudi mene so že povabili zraven. Bomo šli na sladoled. Zadnji dan. Skupaj. Vsi.
Zaključek šolskega leta. Ne morem verjeti in dojeti, da bo počasi konec. Konec enega tako čudovitega leta. Leta, ki bo ostalo v spominu za zmeraj. Polno nekih sprememb. Določil. Priporočil. Leto, ko se je vse obrnilo na glavo. Ko smo obupavali. Starši, učenci in tudi učitelji.
Junij je pred vrati. In ni lepšega, da ga bomo vsi zaključili v šoli. 2 tedna smo bili zdaj v šoli učenci 1.triade. In moram priznati, da nam ni hudega. Nasprotno. So stvari, ki bi jih lahko obdržali za zmeraj. Recimo manjši razredi. Ok... To sem jaz že v osnovi imela in od ponedeljka bomo spet vsi!!! Vseh 18. Ena izmed dejavnosti, ki jo bom zagotovo obdržala še dalje, je pouk na prostem. Prej sem se nekako izogibala tega. Želela sem, a sem se bala. Gledala na uro. Na zvonec. Bomo vse naredili? Bodo otroci mirni zunaj? Me bodo poslušali? Izkazalo se je... Bodo!!! Prav luštno je zunaj. Ja, otroci so zunaj drugačni, sproščeni, a kljub vsemu, poslušajo in sodelujejo.
Kosilo je tudi ena izmed zadev, ki se je izkazala za boljšo. Manj otrok v jedilnici. Otroci imajo več prostora, so bolj umirjeni, ne mudi se. Ok, to je zdaj z organizacijskega vidika, ko je na šoli 1/3 otrok, lažje, potem več ne bo. A vseeno. Razdalja... Ni tako slaba. V koloni ni potiskanja. Ni prerivanja. Ni prehitevanja.
Otroci se družijo. Otroci niso v zaporu. Otroci ne trpijo.
Dragi učenci 4. - 8. razreda, dragi učitelji. Želim vam lep povratek v šolske prostore. Naj bo zaključek leta prijeten. Morda bo zaradi vseh teh kolobocij in 2 mesecev doma, prijetnejši kot kadarkoli prej. 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam