Vesela kot radio

Danes je 60.dan. In na ta okrogli dan lahko napišem samo: po 2 mesecih grem jutri spet v šolo. Spomin me ponese v moja osnovnošolska leta, ko sem po 2 mesecih počitnic komaj čakala, da grem spet v šolo. Vedno sem se veselila povratka v šolo. Tudi zdaj se. Tudi avgusta se vedno veselim tistega prvega šolskega dne. Čeprav eno noč prej ne spim kaj dosti. Ker se bojim, da bi zaspala. Ker razmišljam kako bo. Vedno je lepo. In tako bo tudi v ponedeljek. Kljub vsemu bo lepo. Kljub vsem norim in manj norim priporočilom. Kljub vsem odločitvam, ki smo jih sedaj učitelji morali sprejeti in jih še bomo. Kljub vsemu. Lepo bo.
In jutri... Jutri grem spet v šolo. Ludvik nas čaka. Čaka parking. Čakajo vhodna vrata. S kakšnim veseljem jih bom odprla. In sodelavke. Reeees se veselim. Kako se bom šele v nedeljo. Današnji dan je poln upanja. Ni več tistega strahu. Ni vprašanj (čeprav jih je 1000). Pa vseeno. Polno pozitive. In za povrh bom jutri še, verjetno zadnjič preko video ure, videla moj 3.a. Razred, ki bo za vedno v mojem srcu. Ne bo enakega. Zagotovo ne. Ta je poseben. Poseben zaradi vsega kar se letos dogaja, poseben zato ker sem prvič razredničarka. Verjamem, da bodo vsi naslednji razredi, vsi otroci, ki jih še bom poučevala, posebni. Bodo pustili pečat tako ali drugače. Otroci so otroci. Vedno bodo. A ta 3.a, generacija 2019/2020, generacija Korone, bo samo ena.
Vesela sem. Vesela kot radio.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam