Spomin na OŠ

196 ljudi je včeraj prebralo moj blog. Vau. Lepa številka. Me veseli, da sem morda koga potolažila in vlila poguma, da pa le res ne bo tako hudo.
Danes se bom s svojim zapisom vrnila v svoje šolske klopi. Zato, ker se s sošolkami OŠ spominjamo naših izletov. Naših dogodivščin.
Spomnim se dneva, ko smo 1.septembra prišli v šolo. 4.razred se mi zdi. V avli pred vhodom v šolo smo izvedeli, da ne bo več 3 oddelkov, ampak so nas združili v 2. In seveda so delili ravno naš razred. Spomnim se solz. Spomnim se strahu. In ni bilo prijetno priti v nek nov razred. Med nove sošolce. Takrat sem zaradi te delitve izgubila tudi eno izmed prijateljic. Grozen občutek. A, priznam, da se kaj več ne spomnim. Ni bilo travm. Ni bilo neke dolgotrajne žalosti. Hitro smo se našli. In nikoli kasneje nisem imela občutka, da smo prišleki. Super razred smo bili. Iz leta v leto smo se bolj razumeli. Bolj je šlo h koncu, bolj smo postajali povezani. Odraščali smo in resnično imam na ta moj razred fantastične spomine. In ja... Tudi mi smo bili generacija ki je morala zamenjati razredničarko Mojco, pa potem še 1 razrednika. Tako da. Vse smo preživeli. Tudi tisti 6.6.1996, ko smo prišli s končnega izleta in so nas starši okupirali z nekimi satanističnimi fintami. Nam nič jasno. Oni pa v luft, ker so po radiu el nekje mutili o ne vem čem. Preživeli smo marsikaj. Učiteljico, ki ni dovolila nalakiranih nohtov. Učiteljico, ki je vedno zamujala. Učitelja, ki je bil vedno na hece. Krede v glavo. Skupna uspešna ali manj uspešna špricanja.
Kar pa me žalosti pa so naša srečanja. Letos bo 22 let kar smo zaključili OŠ. Videli smo se 1x. Čas da ponovimo. Nujno. In ni vrag da to letos ne uspe.

Komentarji

  1. Seveda vam bo uspelo Katja. Povem ti iz svoje izkušnje, da kjer je volja, je uspeh. Mi smo se prvič srečali (in to cela generacija - 4 oddelki) 30 let po končani OŠ. Kako to zgleda? Neponovljivo, enkratno... In potem vsakih 5 let. In če mi letos ta "Korona" ne bi prekrižala načrtov, bi bila jaz zdaj v največjih pripravah in organizaciji 45 letnice. Zdaj pa čakam...upam, da bo. Tako da, nikoli ni prepozno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Vika. Pol pa te lahko prosim za kak nasvet. Se zmeniva.

      Izbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam