Prvi maj z odtenki vijol'čne

1.maj. Praznik dela. Za začetek sem si malo pogooglala kaj ta praznik pomeni za Slovenijo. Povezan je, kot ime pove z delom, praznujejo ga skorajda po vsem svetu, stric Google pravi, da že 130 let. V Sloveniji pa se je začelo po drugi svetovni vojni. Z njim so povezani rdeči nageljčki, demonstracije, postavljanje mlaja in kurjenje kresov. Ravno zaradi slednjega je počasi ta praznik nadomestil praznik kresne noči oziroma praznik Sv. Krstnika. To je nekako povzetek tega, kar sem vedela ali kar sem se na novo naučila.
Mi smo danes praznovali praznik dela z delom. Ogromno smo naredili okoli hiše. Okolica dobiva svojo podobo. In če se mi je še 3 leta nazaj res zdelo brezveze, kako ima nekdo urejeno okolice hiše, zdaj, ko sem v hiši vidim, da pa le ni tako. Lepo je, je če je lepo. Če imaš nekaj, kar ti je všeč, če kljub naselju, lahko bi rekla urbanemu naselju, v katerem živiš, dodaš kanček narave. Vrt. Drevesa. Grm. Cvetje. In nekoč, ne spomnim se kdaj, zagotovo pa nekje na morju, sem si rekla, da bom, ko bom velika (kar v mojem jeziku ne pomeni velika po velikosti, ampak velika kot odrasla, s hišo, poročena) posadila svojo figo. Kupila sem jo včeraj. Tak mimogrede. Z vijoličnimi plodovi, kaj pa drugega. In danes izvem, da sem kupila Štajersko figo. Še en dokaz, da vijolčna je ljubezen večna.
Pa lahko noč.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Nikoli ne veš

Šolska proslava

Pišem od kar se zavedam